Lågflyg över Ever Given-fartyget i Suezkanalen i Flight Simulator

Robot
Lågflyg över Ever Given-fartyget i Suezkanalen i Flight Simulator

Såklart har någon moddat in veckans snackis i flygsimulatorn.

#ever-given, #flight-simulator


Medlem

Galet hur snabba folk är med sånt här ibland.

Hela Ever Given-grejen kan ju för övrigt ha checkat av årets fail redan i Q1.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

"What kind of stupid captain would do that" var exakt vad jag tänkte på när jag först läste den nyheten.

Medlem

Ja, vodka är min favorit alkohol.

Eller hade kaptenen fått Sputnik i armen som fuckka till det.. same shit though..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Haha, bästa delen med modden måste vara pilotens kommentarer.

Hade vart kul att se trafikstockningen som bildats pga detta i modden också. Eller om spelet hade stöd för "realtids trafik"


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Meurik:

Haha, bästa delen med modden måste vara pilotens kommentarer.

Hade vart kul att se trafikstockningen som bildats pga detta i modden också. Eller om spelet hade stöd för "realtids trafik"

Finns en mod på www.flightsim.to som heter "Global AI Ship Traffic MSFS V1". Den genererar fartyg i världen baserat på realtidsdata. Förvänta dig dock inga "trafikstockningar" då det endast är en liten del av alla fartyg som genereras.

Medlem

Skönt att det är löst nu i alla fall, antar att de skickade Basshunter för att medla.

1
Skriv svar