Vad dricker ni när ni spelar?

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Nu spelar jag nästan uteslutande efter 20:00 när barnen sover så därför blir det oftast öl. Har jag och sambon öppnat en flaska vin på fredag eller lördag och den inte är slut när hon hoppar i säng blir det gärna att jag tar det sista glaset vid aftonens spelsession.

Drömliv(?)!

Medlem

Inget, är upptagen med att spela.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Inget, är upptagen med att spela.

Touché!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

1. Vatten
2. Cola Zero
3. Grogg


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

KoP
Medlem

Vatten eller Cola Zero.

Medlem

Brukar köra på hallonsaft

Medlem

1. Vatten
2.Kaffe
3.Te

Läsk dricker jag endast till mat(sällan) och alkohol endast med fru eller sociala sammanhang. tråkig man är

Medlem

Vart är saft alternativet
Det är väl förvisso bara smaksatt vatten, men vad är inte det!

Zeroh! Jordbubb + Rabarber är en ny favorit, försöker hålla ner på Pepsi Max som det vanligtvis blev förr i tiden

Medlem

Vatten/Cola/Öl

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Kaffe? Öl? Vin (Rött, vitt)?

Själv var väldigt inne på ölköret, iaf när jag spelar snabba mp-spel ala Warzone, men spelar jag sp-spelså har jag nu blivit helt uppslukad av att dricka vin, riktigt inne på rödvin nu! Ser verkligen fram emot att öppna en bättre flaska Amarone (rödvin) på måndag (påskledigt) för att bli klar med Demons Souls.

Amarone är mitt favoritvin också, men det blir oftast whiskey när jag spelar, öl går bra men blir ju rätt kissnödig.

Medlem

Vanligtvis inget, men när det blir spel med vännerna över discord är det oftast öl som gäller.

Medlem

1. Kaffe
2. Kaffe
3. Kaffe
4. Vatten


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

bloood..mwhahhahha. nä läsk.

Medlem
Skrivet av Constantine:

Drömliv(?)!

Tänk om man inte haft barn eller sambo - då hade det kunnat bli mer spelande och starkare drycker!

Medlem

Allt som oftast vatten men de gångerna det dricks läsk så är det antingen Dr.Pepper eller Cuba Cola

Medlem

Tog öl som alternativ men det är egentligen bara på antingen fredagen eller lördagen jag dricker några öl, och när jag säger några menar jag ofta tillräckligt många för att jag ska bli helt värdelös i vad det än är jag spelar.
Annars blir det mest vatten eller te.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Vatten eller smaksatt bubbelvatten är ju klart det vanligaste. Är det början av en session så startar jag alltid med en kopp kaffe, är det fredag och jag känner för att dricka öl så dricker jag 3.5or då jag inte vill bli full så jag inte klarar av att spela.

Sen stavas väl det stroh rom


signatur

IDKFA

12
Skriv svar