Suktat efter boxningsspel efter att Fight Night knockades? Spana in ESBC!

Robot
Suktat efter boxningsspel efter att Fight Night knockades? Spana in ESBC!

Rantarunti Ringinen möter Igor Slåpåkäftski med bra graffe.

#boxning, #esbc, #fight-night


Medlem

Hade väldigt kul med Fight Night Champion på PS3, gillade att man var tvungen att tänka lite på kondis etc. långsiktigt, skön känsla också. Hoppas att detta kan göra något liknande.

Medlem

Rubrik borde vara:

ÄNTLIGEN KOMMER KAMPSPORT PÅ PC.

Nice.

Medlem

Jag har inte spelat ett boxningsspel sedan Fight Night 3. Hoppas det blir bra, aldrig fastnat för UFC-spelen på grund av markstriderna som jag är hopplös på.

Medlem

Imponerande för att vara en liten indieutvecklare. Saknar verkligen Fight Night-serien, så det här ska jag hålla utkik efter.

Medlem

Försöker att inte bli hypad.. Men när man varit utan ett boxningsspel så pass länge som vi har nu är det svårt att inte bli exalterad.
Har aldrig gillat ufc eller mma, gillar inte ultravåldet.
Älskade Fight Night serien och hoppas fortfarande på ett nytt fight night till nya konsolerna. I och med covid så är väl inte ett sådant projekt realistiskt när spelstudios hellre satsar på remakes och remasters.

Jag kommer iallafall hålla ögonen på det här!

Medlem

Eddie Hall? Coolt...

Medlem

Underbar ingress. Har Calle läst denna bok kanske?

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Har aldrig gillat ufc eller mma, gillar inte ultravåldet.

MMA kan bli tråkig om det är tråkmånsar som bara ligger och "kramas" men Ultravåldet?
Betydligt fler skadas och dör av och i boxningsringen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

MMA kan bli tråkig om det är tråkmånsar som bara ligger och "kramas" men Ultravåldet?
Betydligt fler skadas och dör av och i boxningsringen.

Jag vet att statistiskt sett så skadas fler inom boxning. Ofta pga att man är tvungen att hålla på längre. Det jag menar är att jag personligen tycker inte det är kul att se när dom sitter grensle över varandra och bara matar slag. Jag gillar inte att se sparkar, armbågar, knän eller brottning. Det är för våldsamt för mig.
Det har alltså inte med skaderisken att göra

Medlem

Lira precis ut fight night champion igen via game pass oså kommer den här nyheten upp 😁👍

Vill så jäkla jäkla gärna ha ett nytt fight night. Fastnar inte för ufc spelen.

Medlem

Hmm för våldsamt ok;)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Jag vet att statistiskt sett så skadas fler inom boxning. Ofta pga att man är tvungen att hålla på längre. Det jag menar är att jag personligen tycker inte det är kul att se när dom sitter grensle över varandra och bara matar slag. Jag gillar inte att se sparkar, armbågar, knän eller brottning. Det är för våldsamt för mig.
Det har alltså inte med skaderisken att göra

Har samma känsla gällande boxning/MMA faktiskt, är väl nåt grundläggande i mig som säger att man inte ska slå på folk som ligger ner etc. Är väl nåt med att MMA liknar "riktiga" slagsmål mer på det sättet som också väcker lite obehag i mig.
Även om boxning rent praktiskt är betydligt farligare.

Medlem

Skulle säga många gånger säger inte det är så från er som är negativa men ren okunskap om exakt vad mma handlar om samt kunskap o teknik som krävs för att kunna bli bra i det.

Skälet jag gillar mma iaf är att det är en sån kombo av kampsports stilar och den otroliga förändringar som sker när det gäller tekniker och dess implementering i matcher.

Du har ju mark stilar som är extremt nyttigt o vara bra på som ex brottning men även om man är sjukt bra på en stil så i mma så räcker det med ett felsteg så är du körd därav dom som kommer upp nu har helt annat register av kunskap än dom som hållt på sen typ 93-95 då man ska säga moderna mma börjar stiga fram innan dess så var det mer NHB fighter vilket var allting tillåtet förutom 2-3st regler max.

Har nog följt mma resan sen 95 så sett vilken skillnad det är på kvalitet på domare och fighters jämfört med då.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tvivlar inte på att du har rätt Notumforce , går bara på magkänslan. haha

Medlem

Man gillar det man gillar så är det ofta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar