Battlefield-utmanaren Enlisted snart klar för öppen beta

Robot
Battlefield-utmanaren Enlisted snart klar för öppen beta

Spana in trailern och gör dig redo för gratis pangpang om en dryg vecka.

#battlefield, #enlisted, #f2p, #war-thunder


ELF
Medlem

Det är lite oroande att det är free to play, men utifrån en stream så kändes detta mer bf än vad bf gör.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Mitt största problem när jag spelade för några månader sen vart att det var SJUKT mycket bottar som sabbade lite av inlevelsen men jag hoppas bottarna tweakas lite och blir smartare och inte bara står mitt på en öppen gata i stora klumpar

Medlem

Kollade några gameplay videos på YT, såg ut som en fin mix mellan arcade och realism, lockande!
Är även autentiskt gällande vapen per land osv.

F2P men nuförtiden känns det mer ärligt mot sina spelare än vad de stora utgivarna håller på med..

Geeks Gaming

Har spelat detta flertalet gånger. Nej det är inte i närheten av vad Battlefield är. Känns mer som dom bara tagit warthunder och lagt till infanteri. Gameplayet är inte smooth någonstans. Och då det är gajin så kommer microtransaktionerna vara uppskruvat till 200 och grindet till 9000.

Medlem

Gillade konceptet, det är på något sätt lagom annorlunda. Gillar ändå War Thunder hyfsat så kändes helt ok att köpa in sig på early access.

Fy. Fan.

Jag är helt övertygad om att utvecklarna inte har koll på alla delar som krävs för att göra ett bra (eller ens okej) fps. Kamerarörelserna är utan tvekan de ryckigaste jag har upplevt i ett fps och efter < 2 timmar så hade jag dragit på mig illamående för resten av kvällen.

Medlem
Medlem

Köpte detta för någon vecka sedan. Tyckte om konceptet som presenterades och tänkte mig lite mer av ett Online Brothers in Arms, och dessutom lite kul ide att ha sin egna squad att levla upp och mecka med.

I efterhand så rekommenderar jag verkligen INTE detta, det finns noll känsla och AI:n må vara ett av de absolut största problemen, totalt inkompetenta drönare. När folk dör runt om kring dig undrar man mest vart alla tog vägen än upplevelsen om att folk skjuts och dör omkring dig på ett slagfält..

Inte för att jag någonsin förväntade mig att det skulle aspirera på BF , men om någon tror detta så nej det är absolut inte som Battlefield, och tyvärr lyckas de inte alls med det som det faktiskt försöker vara heller.

Skräp.

Medlem
Skrivet av heady89:

Köpte detta för någon vecka sedan. Tyckte om konceptet som presenterades och tänkte mig lite mer av ett Online Brothers in Arms, och dessutom lite kul ide att ha sin egna squad att levla upp och mecka med.

I efterhand så rekommenderar jag verkligen INTE detta, det finns noll känsla och AI:n må vara ett av de absolut största problemen, totalt inkompetenta drönare. När folk dör runt om kring dig undrar man mest vart alla tog vägen än upplevelsen om att folk skjuts och dör omkring dig på ett slagfält..

Inte för att jag någonsin förväntade mig att det skulle aspirera på BF , men om någon tror detta så nej det är absolut inte som Battlefield, och tyvärr lyckas de inte alls med det som det faktiskt försöker vara heller.

Skräp.

Det är som sagt ett "öppen beta" hur spelet är nu.. är inte alls säkert att det är lika när spelet kommer ut i full version.

1
Skriv svar