Nya fantastiska siffror för Modern Warfare 2

Robot
dzl
Medlem
Nya fantastiska siffror för Modern Warfare 2

Oj herrejävlar!! Det var inga dåliga siffror! Men jag förstår, det är ett grymt spel!

Medlem

Fina siffror, *wait for major flamewar* *Ready* *Set* *Go* FLAME!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fina siffror, *wait for major flamewar* *Ready* *Set* *Go* FLAME!

^^


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är det inte så att det lägger ihop alla spel timmar per spelare? De borde lägga ihop alla tider av alla matcher som har spelats

Medlem

25 miljoner köpta exemplar antar jag, många som blivit less på det ganska fort och gått tillbaks till call of duty 4 t.e.x. MW2 på pc är ingen höjdare, synd att dom lyckades förstöra ett så bra spel

Medlem

CoD är dagens CS, bara det att CS faktiskt är svårare på.. tja i princip allt. CoD visar helt enkelt vilka krav dagens ungdomar har på spel. För mig är dock CoD ett SP-spel, även om den delen inte heller har varit bra sedan 2:an.

Så länge Bioware, Valve, DICE, EA Sports och Blizzard finns är livet värt att leva. Hell, 85%+ av mina spel är från dom.

EDIT: Okej, WaW var ganska bra det också.

Inaktiv

Patetiskt tycker jag.

Medlem
Skrivet av chimo:

25 miljoner köpta exemplar antar jag, många som blivit less på det ganska fort och gått tillbaks till call of duty 4 t.e.x. MW2 på pc är ingen höjdare, synd att dom lyckades förstöra ett så bra spel

har du något som helst bevis för ditt uttalande??
Källor?

Inaktiv

Bevis på att det finns otroliga mängder ungar att mjölka pengar på i världen.

Hade det funnits mod verktyg och slänga upp egna servrar hade remakes banorna och alla andra cod4 banor varit i spelet veckor efter release.

Icke sa nicke man får betala för banor man redan har.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Bevis på att det finns bra många puckon därute..

Snacka om att dom lever på namnet..
Eller kanske brist på annat.. ^^

Medlem
Skrivet av Whip:

CoD är dagens CS, bara det att CS faktiskt är svårare på.. tja i princip allt. CoD visar helt enkelt vilka krav dagens ungdomar har på spel. För mig är dock CoD ett SP-spel, även om den delen inte heller har varit bra sedan 2:an.

Så länge Bioware, Valve, DICE, EA Sports och Blizzard finns är livet värt att leva. Hell, 85%+ av mina spel är från dom.

EDIT: Okej, WaW var ganska bra det också.

Cod1, CodUo, Cod2 handlade om skill i MP precis som CS, det var med Cod4 som det börjat gå nerför och i MW2 är vi dränkta i en kontrollerad miljö av utvecklarna , inga mod tools , inga dedicated servers, inga 1shot hs, massa klutter på skärmen m.m

Kör fortfarande Cod4, Cod2 competetive och de är så jävla mycket bättre precis som CS och gamla Moh:AA.

Medlem

Skulle tippa på att allt fler går över till BC2 ändå, så överlägset mycket bättre online.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Skulle tippa på att allt fler går över till BC2 ändå, så överlägset mycket bättre online.

Håller med dig till 100%:up:

Medlem

Modern Warfare 2? Vad är det nu igen? Ja just det, det där spelet jag la på hyllan när BF:BC2 kom.


signatur

[small]Compaq Presario 425, Intel 486sx 33 MHz, 4 mb RAM, 100 mb HD[/small]

Medlem

Activision:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

BFBC2 är ett riktigt bra spel i public, men fortfarande lite besviken på vad som utlovades, spelet kommer garanterat aldrig växa som clanspel varken competetive eller casual clan-play.

De skröt rätt mycket med hur de skulle vara räddningen mot MW2, men snubblade lite på sin egen tråd där känns det som.

Fortfarande alldelse för lite kontroll, inga tools , oacceptabel server delay m.m

Man märker ju att gränssnittet på PC är något av en eftertanke om de nu inte satte en praktikant på att utforma grafiken..

Medlem
Medlem

Undra om de baserar dessa siffror på de hackade leaderboardsen där folk i princip kunnat fylla i vilka sifrror de vill

Medlem

Både CoD4:MW och MW2 loggar speltid som den tid som spelet är igång, inte hur länge du spelar det.
Så om du alt-tabbar ur det i menyn över natten får du rätt många timmar...

1
Skriv svar