Hämta XIII (originalet, inte den usla remaken) gratis

Robot
Hämta XIII (originalet, inte den usla remaken) gratis

Tackar. Gäller bara 43 minuter till. Passa på, det är en klassiker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tackar. Gäller bara 43 minuter till. Passa på, det är en klassiker.

42 timmar och 48 minuter kvar står det för mig. Men ja, det här är verkligen en klassiker som är värt att testa för den som inte gjort det redan.

Skrivet av Bojkott:

42 timmar och 48 minuter kvar står det för mig. Men ja, det här är verkligen en klassiker som är värt att testa för den som inte gjort det redan.

Grymt. Läste nog snabbt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Awesome! Witcher 3 fixade jag igår men gratis XIII tackar man inte nej till 😁

Medlem
Skrivet av Bojkott:

42 timmar och 48 minuter kvar står det för mig. Men ja, det här är verkligen en klassiker som är värt att testa för den som inte gjort det redan.

Jag måste betala för det. Kanske var begränsat antal eller något?

Gör mig dock inget. Spelade genom det flera gånger när det var nytt och känner mig rätt nöjd med det. Vill helst inte förstöra mitt nostalgiska minne av det

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag måste betala för det. Kanske var begränsat antal eller något?

Gör mig dock inget. Spelade genom det flera gånger när det var nytt och känner mig rätt nöjd med det. Vill helst inte förstöra mitt nostalgiska minne av det

Skumt. Loggar jag ut så står det "Now on giveaway", och på startsidan så står det XIII giveaway följt av tiden som är kvar.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Skumt. Loggar jag ut så står det "Now on giveaway", och på startsidan så står det XIII giveaway följt av tiden som är kvar.

Jag använde GOG Galaxy 2.0, det var det som var problemet

Medlem

Har överlag bra minnen från detta spel, men ubåtsbanan är verkligen riktigt tråkig. Det är en smygbana och det blir Game Over direkt om någon ser dig så det är bara att börja om från början av banan.

Medlem

Spelade detta som tusan när det begav sig. Skitkul mp också. Min skiva till xboxet går inte att läsa sen länge så har glömt bort det men plockade glatt upp det nu. Ska definitivt spelas igen för nostalgin.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Fan, missade.

Medlem

Hann! Tack för förvaringen. Ska blir riktigt spännande att sätta tänderna i denna klassiker.

Skribent
Skrivet av Blackwolfe:

Fan, missade.

Det är inte för sent. Du har hela dagen idag på dig.

edit: Om det inte var begränsat antal eller dylikt alltså. När jag claimade spelet igår stod det att det var giveaway till 1/4.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag använde GOG Galaxy 2.0, det var det som var problemet

Jag "claimade" genom klienten igår och det var inga problem.
Fick bara leta upp det på startsidan en bit ner.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Shadee:

Det är inte för sent. Du har hela dagen idag på dig.

edit: Om det inte var begränsat antal eller dylikt alltså. När jag claimade spelet igår stod det att det var giveaway till 1/4.

Aha, man var tvungen att claima via sidan, funkade inte via gog galaxy.

Skribent
Skrivet av Blackwolfe:

Aha, man var tvungen att claima via sidan, funkade inte via gog galaxy.

Perfekt! Då är det bara ut och skjuta ondingar i cel-shadingmiljö.

C64
Medlem

Yepp claimade oxå nu utan problem

Medlem

Tackar för tipset att claima XIII gratis


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Fasen, sen med 32 minuter..😒

Medlem

Kommer inte längre än första menyn efter alla loggorna. Muspekaren vägrar röra sig som den förväntas utan hoppar istället runt lite som den vill. Avinstallerat.

Gråter inte särskilt mycket, eftersom det var gratis, men lite irriterande är det ändå.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar