*Hillbilly-racern Wreckfest kommer till PS5

Medlem

Vad kan uppdateringen komma att kosta till pc?
Måste vi alltså vänta ända till juni?


signatur

autograph

Redaktör
Skrivet av autograph:

Vad kan uppdateringen komma att kosta till pc?
Måste vi alltså vänta ända till juni?

Uppdateringarna lär komma gratis till pc skulle jag tro. Så var det när spelet släpptes till konsol, nyheterna där (som nytt innehåll) kom gratis till pc. Och högre framerate och upplösning är ju inte en issue för pc-versionen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Uppdateringarna lär komma gratis till pc skulle jag tro. Så var det när spelet släpptes till konsol, nyheterna där (som nytt innehåll) kom gratis till pc. Och högre framerate och upplösning är ju inte en issue för pc-versionen.

Jaha.
Nähä.
Men varför i juni?


signatur

autograph

Redaktör
Skrivet av autograph:

Jaha.
Nähä.
Men varför i juni?

Det får du fråga Bugbear och THQ Nordic om, men juni är väl lika gott som något releasedatum. Det gäller alltså PS5-versionen, till Xbox Series kommer det senare och till pc är som sagt bara min spekulation (har inte sagts nåt där vad jag sett).


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är med som en av flera spelformer. Den största är vanlig banracing som folkrace på banor som blandar asfalt och grus, sen finns mer påhittiga spelformer som banor med loopar och 8-former, och även vansinnesgrejer som att krascha med gräsklippare, köra race med soffbilar mm. Det är som ett mer realistiskt (i körkänslan) Flatout, utan nitro och med bältet på (man flyger inte genom framrutan).

Ok tack


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

C64
Medlem

Har spelat över hundra timmar o är en glad katt men nu är det stört omöjligt att komma in i en server o spela
Nej FZ det är dags att ni har en spelserver Det behöver ju inte vara samma spel hela tiden det går ju att variera då o då

Medlem
Allt Nu!
Skrivet av Tomas Helenius:

Det får du fråga Bugbear och THQ Nordic om, men juni är väl lika gott som något releasedatum. Det gäller alltså PS5-versionen, till Xbox Series kommer det senare och till pc är som sagt bara min spekulation (har inte sagts nåt där vad jag sett).

När jag läser om ett spel eller en film så vill jag ha det, eller se den, nu!
Inte vänta i flera år eller månader.
Risken är att jag tröttnat när det väl kommer.


signatur

autograph

Redaktör
Skrivet av autograph:

När jag läser om ett spel eller en film så vill jag ha det, eller se den, nu!
Inte vänta i flera år eller månader.
Risken är att jag tröttnat när det väl kommer.

Hårda bud. Då får du nog koda nåt som filtrerar bort "Gran Turismo 7" under 2021.


signatur
12
Skriv svar