Alan Wake - så byggs en spelthriller

Robot
Medlem
Alan Wake - så byggs en spelthriller

Varför kan ni inte göra så man kan se klippet direkt här påförsta sidan? Så mycket mer användarvänligt.

KoP
Medlem

Mycket trevlig trailer! Såg den igår via marketplace och man blir ju inte mindre sugen på spelet efter att ha sett den.

Medlem

Faktist inte alls haft något sug efter detta tidigare då det enda man läst har varit om försening efter försening men nu när det faktist kommer snart så blir man ju lite sugen. Blir nog köp vid release

Medlem

om spelet blir som trailern kommer det nog att bli en riktig hit!

Medlem

Ser så otroligt coolt ut, blir att förhandsboka

Medlem
Skrivet av stenhuggarna:

Varför kan ni inte göra så man kan se klippet direkt här påförsta sidan? Så mycket mer användarvänligt.

Mer klick mer pengar.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ser grymt ut mer sugen nu efter jag såg trailern

Medlem

Shit pommefritt, det verkar jäkligt najs ju.

Medlem

holy crap, trodde jag nått min limit av intresse men tydligen icke.

"Max Payne, Lost and Twin Peaks as influences" Om de inte failat med nått extremt så kan detta inte bli mycket bättre. Förhandsbokningen är given!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kollar inte på trailers, då jag tycker dom spoilar för mycket. Jag väntar tills jag ser scores på det här spelet, och om många verkar tycka det är bra så skaffar jag det.

Medlem

Jag tror det kommer få skyhöga poäng från recensenterna. Jag vill helst inte titta på trailers, speciellt inte på ett sånt här fantastiskt spel, men det är svårt att låta bli. Längtar till att spela efter att barnen lagt sig.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Är det exklusivt till 360 eller inte? På "Plattformar" står det Xbox 360, PC, PS3

Medlem
Skrivet av Pzykbryt:

Är det exklusivt till 360 eller inte? På "Plattformar" står det Xbox 360, PC, PS3

Det undrar jag med, för jag har länge varit butthurt över uttalandet att det är 360-exklusivt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Stämmer det verkligen att Alan Wake ska komma till PS3 som det står under spelinformation och plattformar? Har svårt att tro på det med tänka på att det är Microsoft som är utgivare.

Redaktör

Guzilla: nej, det släpps enbart till Xbox 360. Pc- och PS3-versioner ligger inlagada i databasen eftersom de var på tal en gång i tiden, men releasedatumet är satt till "Aldrig" och flikarna överstrukna. Tyvärr visas alla plattformar i spelinformationsrutan, vi har inte sett den lilla buggen förut.


signatur
1
Skriv svar