Riv och slit! Sjukt läcker samlarutgåva av Doom 1 och 2 släpps snart

Robot
Riv och slit! Sjukt läcker samlarutgåva av Doom 1 och 2 släpps snart

Vid sidan av originaldisketterna är detta det läckraste Doom-släppet någonsin.

#doom, #limited-run


Medlem

Köttig utgåva


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Hade köpt direkt om det var hade en PC utgåva!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Jag som trodde Microsoft ägde Doom licensen nu så varför inte PC/Xbox oxå...

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Hade köpt direkt om det var hade en PC utgåva!

Samma här! (även om jag redan har alla på i hyllan)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag som trodde Microsoft ägde Doom licensen nu så varför inte PC/Xbox oxå...

Microsoft har tyvärr inte lika generös policy för att tillåta fysiska spelsläpp som Sony och Nintendo har, men ja, PC kunde de släppt det till.

Det är lite av ett nederlag att Microsoft äger Doom, men att Doom i fysiskt format enbart släpps till deras konkurrerande plattformar.

eld
Medlem
Skrivet av Arcadia:

Microsoft har tyvärr inte lika generös policy för att tillåta fysiska spelsläpp som Sony och Nintendo har, men ja, PC kunde de släppt det till.

Det är lite av ett nederlag att Microsoft äger Doom, men att Doom i fysiskt format enbart släpps till deras konkurrerande plattformar.

Antagligen för att detta projekt påbörjades innan Microsoft köpt Bethesda.

Lite av samma anledning till varför vi kommer se sonyexklusivt spel från Microsoft.

ELF
Medlem

Helt klart ett köp till pc, inget annat.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag har kvar Doom 2 på diskett och boxad kartong

Medlem

Hoppas de lägger till doom 3 vanilla, bfg-edition blev ju så fördummat.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skribent

Nice!
Blir perfekt att ha oöppnat i bokhyllan bredvid Sigilboxen från John Romero som släpptes för något år sedan.

Medlem
Skrivet av eld:

Antagligen för att detta projekt påbörjades innan Microsoft köpt Bethesda.

Lite av samma anledning till varför vi kommer se sonyexklusivt spel från Microsoft.

Så är det givetvis, men LRM har aldrig släppt spel till Xbox, och det beror på Microsofts policy mot fysiska släpp av tredjepart.

Medlem

Vill inte vara negativ men riv och slit låter inte riktigt lika fränt som rip and tear.


signatur

PSN: MrOakenborn

Inaktiv

USB-disketten är nästan för opraktisk i sin form för att vara användbar för en del personer kan jag tänka mig men ingen lär väl tänkt använda den ändå utan den får stå i hyllan men de andra grejerna

Medlem

8gb usb-minne år 2021 dock

ELF
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

8gb usb-minne år 2021 dock

Och tom dessutom. De kunde ju ha skickat med spelen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

C64
Medlem

Följer spelen med eller ?

Skribent
Skrivet av Oakenborn:

Vill inte vara negativ men riv och slit låter inte riktigt lika fränt som rip and tear.

Åsa-Nisse 6 - Riv och Slit i Knohult


signatur

"Writer and Fighter"

eld
Medlem
Skrivet av Arcadia:

Så är det givetvis, men LRM har aldrig släppt spel till Xbox, och det beror på Microsofts policy mot fysiska släpp av tredjepart.

Jo nu när du säger det så, det stämmer nog bra. Ironin var väl att det skulle sluta upp som deras egna spel i slutändan.

Medlem
Skrivet av xverminator:

Jag har kvar Doom 2 på diskett och boxad kartong

Vad väntar du på? Upp med en bild på skönheten.

Medlem
Skrivet av Johlor:

Åsa-Nisse 6 - Riv och Slit i Knohult

Haha vilken rolig tanke


signatur

PSN: MrOakenborn

Inaktiv

80 eller 130$ beroende på vilken collectors version man vill ha. Trevligt med alla tre spel på en kasett till Switch, jhade varit skoj att ha.
Synd på den sanslösa frakten LRG har börjar med och att man oftast får vänta >6 månader för att få sina spel.

1
Skriv svar