Efter multiplayer-beskedet, planer för Cyberpunk 2077-expansioner står fast

Robot
Efter multiplayer-beskedet, planer för Cyberpunk 2077-expansioner står fast

Grönt ljus för både dlc och större expansioner.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


FM-guru
F.d. Sisyr

"Minns Blood and Wine!"? Du menar väl "Minns Hearts of Stone!", det mest välskrivna CD Projekt hasplat ur sig någonsin!

Medlem

Hittade den här artikeln. La den i Nyhetstråden, kan kanske hinta om innehållen i DLC. Vet ej om det är hittepå eller inte.

#4117189

Medlem

Spännande. Huvud spelet var en mycket bra upplevelse med fantastisk story o grymma main och sidouppdrag. Buggigt spel helt klart men personligen störde jag mig aldrig så mycket. Givna köp av expansioner blir det iaf. Jag vill absolut ha mer av CyberPunk världen. Hoppas på nya stora detaljerade områden. Vill dock inte se nån landsbygd utan själva staden var ju helt klart roligast att tillbringa tiden i.

Skrivet av Sisyr:

"Minns Blood and Wine!"? Du menar väl "Minns Hearts of Stone!", det mest välskrivna CD Projekt hasplat ur sig någonsin!

Båda expansionerna var magiska helt klart. Blood & Wine var dock större och längre. Det behöver ju inte betyda bättre men i detta fall var det något lite snäpp bättre kanske. Extremt bra verk båda två hursomhelst.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Redaktör
Ponny
Skrivet av Sisyr:

"Minns Blood and Wine!"? Du menar väl "Minns Hearts of Stone!", det mest välskrivna CD Projekt hasplat ur sig någonsin!

Detta är som att välja mellan mina två barn! (Men okej, Blood & Wine är favoritbarnet.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

April, april.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

"Minns Blood and Wine!"? Du menar väl "Minns Hearts of Stone!", det mest välskrivna CD Projekt hasplat ur sig någonsin!

Tråkiga är ju bara att de utvecklare som gjorde expansioner till witcher inte ens jobbar kvar.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Tråkiga är ju bara att de utvecklare som gjorde expansioner till witcher inte ens jobbar kvar.

Lead quest designer för expansionerna i W3 var väl Pawel Sasko...han är även det för CP2077. Han är kvar.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Lead quest designer för expansionerna i W3 var väl Pawel Sasko...han är även det för CP2077. Han är kvar.

Ah, ser det.

Finns ju bra quests i spelet på så sätt. Men om man tittar fullt ut på crowbcats video så är ju Pawel en av de som påstod en massa coolheter som inte existerade i spelet, cyberpunk då.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar