60 fps för Playstation 5 och Xbox Series på gång för Watch Dogs: Legion

Robot
60 fps för Playstation 5 och Xbox Series på gång för Watch Dogs: Legion
Medlem

Jag körde faktiskt demon för en vecka sedan. Inledningsvis tyckte jag det var svindåligt men horribelt töntiga karaktärer och story. Kändes som man tittade på ett sådant där tysktdubbat barnprogram om hemliga agenter. Naturligtvis med en AI som pratade med robotröst ala C3PO...MEN när jag faktiskt ändå fortsatte spela, jag är ju också ganska töntig, så kom jag in i det hela och började gilla spelet mer och mer. Men där tog demon slut typ. Anledningen att jag höll tillbaka och köpte var faktiskt primärt frameraten. Hade precis spelat senaste Tomb Raider som flyter på som en dröm på series X. Och har på sistone blivit oerhört känslig mot allt under 60fps.. kändes som det skulle komma en patch så jag väntade.

Medlem
Medlem

Är det inte dags att kalla ps5 för currentgen eller???

Medlem

Ööhhh, är jag helt trög?!
Köpte det till min series X och har visat upp det för folk att det minsann har Raytracing.
Eller är denna patch enkom för 60fps?
Eller läste jag inte nyheten alls... 😄


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Ööhhh, är jag helt trög?!
Köpte det till min series X och har visat upp det för folk att det minsann har Raytracing.
Eller är denna patch enkom för 60fps?
Eller läste jag inte nyheten alls... 😄

Spelet har haft RT sen release och patchen gäller enbart 60 fps-läge (där man antagligen stängt av RT)

Medlem

Har lite testat något av spelen men Legions koncept verkar coolt, tycker jag,

Medlem

Äger alla 3 spel till PC. Röstade på originalet som bäst då storyn var betydligt mörkare o vuxnare. 2an var för larvig oxh färgglatt för min smak. Däremot hade gameplay förfinats i 2an. Har lirat för lite av 3an för att uttala mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Spelade 1:an. Struntade i tvåan. Såg inte kul ut men är helt torsk på legions.

1
Skriv svar