Lego Star Wars: The Skywalker Saga försenas igen

Robot
Lego Star Wars: The Skywalker Saga försenas igen
Medlem

Dessa förseningar är bra roliga alltså.. bättre ett helt spel än trasigt dock.
Detta ser iaf ut att bli ett riktigt bra LEGO spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

This is not the news you are looking for

Medlem

I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced. I fear something terrible has happened.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Redaktör
Ponny

Ser oväntat jättemycket fram emot det här!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ser oväntat jättemycket fram emot det här!

Samma här! Och ändå känns det inte som att vi har sett något av spelet. Finns det något gameplay? Eller är det vara en kort trailer vi har?

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ser oväntat jättemycket fram emot det här!

Jag med. Skulle nog säga bland topp 3 mest efterlängtade i min bok.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent
Skrivet av Thane:

Samma här! Och ändå känns det inte som att vi har sett något av spelet. Finns det något gameplay? Eller är det vara en kort trailer vi har?

Inget officiellt gameplay mer än trailern. Men spelet visades upp bakom låsta dörrar på E3 2019. Trodde det skulle läcka någon video från det. Men icke.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Ser fram emot att spela detta med mina barn.
har klarat 100% på complete saga och trean.
va inte så förtjust i force awakens för där har de massa dialoger istället för slap-stick humor i cut-scenes.
och mina barn kan inte engelska än.

garanterat köp dock. med season pass, för det kommer det garanterat att ha.

Medlem
Skrivet av jehuty:

This is not the news you are looking for

I find this lack of good news disturbing!

Medlem

Spela detta, jag kommer att göra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar