Dean Hall ger oss en fejkdokumentär om spelvärlden i Icarus: No Rescue

Robot
Dean Hall ger oss en fejkdokumentär om spelvärlden i Icarus: No Rescue

DayZ-skaparens kommande survival-spel satsar på en spännande bakgrundshistoria.

#Dean-hall, #Icarus-no-rescue, #Rocketwerkz


Medlem

Twitch länken funkar inte :/

Skribent
Skrivet av Rkraft93:

Twitch länken funkar inte :/

Danke, ska funka nu https://www.twitch.tv/surviveicarus

Medlem

Kollade på en gameplay video och spelet såg väl ändå rätt intressant ut. Dock är mina förhoppningar på spelet grymt låga pga Dean Hall..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Tack själv! Förresten är det 8 eller 9 april? Går man in på deras stream står det 9 april 13:00 som man kan schemalägga.

Medlem
Skrivet av Siial:

Kollade på en gameplay video och spelet såg väl ändå rätt intressant ut. Dock är mina förhoppningar på spelet grymt låga pga Dean Hall..

Varför är dom låga pga Dean Hall? För mig är det precis tvärtom

Geeks Gaming
Skrivet av Vercadi:

Varför är dom låga pga Dean Hall? För mig är det precis tvärtom

Lite samma här. Förhoppningsvis håller sig de större bolagen fingrarna borta denna gången!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Varför är dom låga pga Dean Hall? För mig är det precis tvärtom

Det är väl den där vanliga feluppfattningen att Dean Hall "ditchade" DayZ, trots att planen från början var att han inte skulle styra projektet från början till slut, och till och med blev kvar längre än planlagt.

Av åtta spelprojekt som han varit involverad i är det endast ett som inte blivit av (Ion), och ett som är på väg (Icarus). Tycker det ändå är ett ganska bra track record. Dessutom är han ju också fadern till moderna överlevnadsspel, på samma sätt som Brendan Green är fadern till moderna battle royale-spel, så det är ju heller inte illa pinkat.

Medlem

Dean "it has to be ready by christmas 2012" Hall. Det är nu 2021...

Det var viktigare att designa nya konservburkar än att fixa spelförstörande buggar.

Bara det räcker för att inte ens gå nära ett spel som han är involverad i.

1
Skriv svar