Den ambitiösa Elder Scrolls 3-modden Morrowind: Rebirth firar tio år med stor uppdatering

Robot
Den ambitiösa Elder Scrolls 3-modden Morrowind: Rebirth firar tio år med stor uppdatering
Kontot avslutas

Grattis till den modden!

Har dock aldrig hört talas om den.
För typ 8 år sedan så hörde jag talas om ObliWind eller vad den nu heter, där man måste äga både Morrowind och Oblivion till datorn och sen kan man installera modden som gör att Morrowind får samma grafik som Oblivion och att man med en båt kan åka mellan spelen. Minns även att man kunde välja vilket spel man ville börja spela i den modden med.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Fantasin är ett mäktigt vapen! Så som Morrowind ser ut i videoklippet försöker min hjärna övertala mig att det såg ut när det släpptes.

Medlem

Men åååååh! Jag vill ju vänta på Skywind! Men det är klart, jag kanske hinner glömma bort tillräckligt mycket om jag lirar detta nu och helt enkelt kör nästa Morrowind-runda när Skywind väl släpps. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skribent

Blir nostalgisk av trailern, är som att hitta ett 10 år gammalt fotoalbum. Jag har nog inte fått samma känsla i ett RPG sen Morrowind någonsin. Oblivion och Skyrim är bra spel, men det var något speciellt och unikt med hela Morrowind.


signatur

"Writer and Fighter"

Ion
Medlem
Skrivet av Johlor:

Blir nostalgisk av trailern, är som att hitta ett 10 år gammalt fotoalbum. Jag har nog inte fått samma känsla i ett RPG sen Morrowind någonsin. Oblivion och Skyrim är bra spel, men det var något speciellt och unikt med hela Morrowind.

Jag tyckte nog inte Morrowind var ett särskilt kul spel, jag hade aldrig tålamod med att läsa (vilket är ironiskt för jag älskade Sierra's Quest-spel och LucasArts spel). Innan hade jag spelat Daggerfall och tyckte det var halvcoolt. Sen kom det screenshots på Morrowind i PC Gamer eller Attack Games eller vad det nu var. Minns att jag fantiserade om hur man skulle kunna göra precis allt i spelet. Så blev det ju såklart inte, men ändå, det var häftigt med en hel 3d värld!

1
Skriv svar