People Can Fly skulle "gladeligen" göra stora Outriders-expansioner

Robot
People Can Fly skulle "gladeligen" göra stora Outriders-expansioner

Fin start för spelet, trots visst teknikstrul.

#outriders, #people-can-fly


Medlem

Är lvl 21, Technomancer, och jag gillar spelet hittills. Det har inte den bästa grafiken eller skönaste kontrollen, Xbox Series X, men det har en charm som tilltalar mig. Om man gillar spel som Remnant och The Division så finns det en chans att man gillar Outriders. Jag hoppas att spelat klarar sig bra och att expansioner blir av

Medlem

Känner en konstnärs kompis som jobbar där...............han verkar vara helt överlycklig!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Gillar spelet rejält så expansioner hoppas jag på!

Medlem

Bra spel, fått ihop 26 timmar sen i torsdags, är just nu på tier 12 i end game och ser fram emot att nå eye of the storm, utmanande end game, jag gillar det som fan :).

Medlem

Går det att spela igenom själv?

Ni som har testat..

Moderator | Testpilot
Skrivet av AxxT:

Går det att spela igenom själv?

Ni som har testat..

Så länge servrarna är uppe går det utmärkt! Skulle dock rekommendera att du hittar lite folk att spela med. Oftast roligare med alla combos samt att det blir lättare att ta sig längre då man hjälps åt med högre tiers.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av AxxT:

Går det att spela igenom själv?

Ni som har testat..

Nästan alla spelar själv, multiplayern är totalt sönder

Så ja går hur bra som helst

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Så länge servrarna är uppe går det utmärkt! Skulle dock rekommendera att du hittar lite folk att spela med. Oftast roligare med alla combos samt att det blir lättare att ta sig längre då man hjälps åt med högre tiers.

Vad ska man behöva hjälp med tiersen för ? så länge det är story du spelar så går det utmärkt att lira solo och mörda allt i sin väg oavsett world tier


signatur

I got an offer you cant refuse!

Inaktiv

Stod och valde mellan outriders och miles morales idag. Blev Miles men sugen på outriders ändå. Lär bli ett köp om någon månad.

Medlem

55 timmar in och jag kan säga att jag inte är i närheten av att tröttna. Lite strul fortfarande med random krascher men det går ändå. Expansioner låter kanon. Men först behövs grundspelet putsas. Så jag hoppas det kommer fixar o patcher först iaf

Medlem

Ja saknar du ett B Destiny spel med liknande problem som Anthem. Och svampigare motsvarande än Division så har du ditt spel här. Personligen tror jag att dom flesta redan spelat klart eller är trött på liknande spel. Så detta är det enda dom kan välja på nu.

Medlem

Core gameplay verkar ok, men svårt att se förbi faktumet att spelet är buggigare än Cyberpunk var vid release. Varenda gång man startar spelet har man ingen HUD och måste logga in och ut för att få den, ca 30% av alla side-areas är buggade (droppar inga nycklar eller dörrar som ska öppnas förblir stängda)...

Känns tyvärr som att det hade behövts ett par månader till i utveckling för att få bort barnsjukdommarna, hade nog kunnat bli vettigt till slut.

Hcz
Medlem

Har hunnit spela en ganska många timmar och farmar på T15. Finns många saker som borde förbättras i spelet men tycker fortfarande att det är grymt roligt.

Kanske lite för lätt då man kunde komma till sista nivåerna på bara 2-3 timmar från det man kom till endgame.
pga detta spela jag upp en till gubbe för att leka lite med

BTW gillar inte hur det har gjort scaling i spelet. Att om man kör en T10 eller T15 så gär man olika skada.
Hjälpte en kompis som var lvl 28 i WT6 och det var svårare än att spela T13 på maxlvl =/

Medlem
Skrivet av Hcz:

BTW gillar inte hur det har gjort scaling i spelet. Att om man kör en T10 eller T15 så gär man olika skada.
Hjälpte en kompis som var lvl 28 i WT6 och det var svårare än att spela T13 på maxlvl =/

Huh? Hur menar du? Menar du att om jag tar en level 30 gubbinna som kör på tier 15 och hoppar ned på tier 6 så blir det svårare? Eller är det något tjall på skalningen, men 2 ynkans levels som i ditt fall kan ju inte spela någon större roll?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Hcz
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Huh? Hur menar du? Menar du att om jag tar en level 30 gubbinna som kör på tier 15 och hoppar ned på tier 6 så blir det svårare? Eller är det något tjall på skalningen, men 2 ynkans levels som i ditt fall kan ju inte spela någon större roll?

Vet inte hur det har gjort men nått galet är det. Prova själv att boosta nån så kommer du att se vad jag menar.
Det är som att de inte vill att nån med bättre gear och högre lvl ska hjälpa nån med lägre.

Inaktiv
Skrivet av Alienshade:

Ja saknar du ett B Destiny spel med liknande problem som Anthem. Och svampigare motsvarande än Division så har du ditt spel här.

Skrivet av HerrB:

..spelet är buggigare än Cyberpunk var vid release.

Inte ens i närheten av Anthems problem. Definitivt inte svampigare än Division. Definitivt inte buggigare än Cyberpunk.
Nog för att spelet inte är ett mästerverk och har sina problem, men ovan nämnda problem är påhittade. Särskilt att fienderna är svampiga, då har man dåligt gear eller för hög world tier.

Medlem

Blir nog ett köp vid ett senare tillfälle då
Gillar ju Destiny, Division så tror nog Outriders blir perfekt!
Har även en skotsk kompis som är sugen, då blir man ju två

Medlem

Testade nån timme via gamepass men avinstallerade det sen, kändes väldigt generiskt och trist. Som en sämre version av The Division 2 typ :/

Gnällkuk

Satte mig med det igår kväll, spelade ett par timmar i demot. Fyra timmar flög förbi! Stötte inte på en enda bugg


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_79617:

...Definitivt inte buggigare än Cyberpunk.
Nog för att spelet inte är ett mästerverk och har sina problem, men ovan nämnda problem är påhittade...

Nu håller jag inte med Alienshade på hans punkter, men att spelet är buggigt som fan är inte riktigt upp för debatt. Jag spelade igenom hela Cyberpunk med en krash och ett par animationsbuggar, inte mycket mer än så. Inte en enda gång behövde jag starta om ett uppdrag för att det buggade.

I Outriders so far har jag krashat ca 5 gånger på 9 timmars speltid och behövt starta om ett uppdrag hela 8 gånger pga sequence breaks. Väldigt synd, för som sagt, väl inne i spelet är core gameplay helt ok och det verkar finnas rätt bra med build diversity.

Testade demot... som någon summerade det tidigare, grafiken är inte "top notch" och riktigt stela kontroller.. känns som en budget version av Destiny hur jag en vrider och vänder på det. Gillar storyn, så vi får se..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ja saknar du ett B Destiny spel med liknande problem som Anthem. Och svampigare motsvarande än Division så har du ditt spel här. Personligen tror jag att dom flesta redan spelat klart eller är trött på liknande spel. Så detta är det enda dom kan välja på nu.

Är inte alls lika något av dom spelen. Helt annan känsla i Outriders.
Outriders är mer åt diablo hållet

Gillade inte destiny eller division. Sjukt tråkiga spel för mig

Outriders älskar jag

Medlem

Imponerad hur bra det flyter på xbox series s


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Sjukt kul sitta testa olika builds i detta spel, nej gillar det riktigt mycket, finns rum för att bygga på!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av HerrB:

Nu håller jag inte med Alienshade på hans punkter, men att spelet är buggigt som fan är inte riktigt upp för debatt. Jag spelade igenom hela Cyberpunk med en krash och ett par animationsbuggar, inte mycket mer än så. Inte en enda gång behövde jag starta om ett uppdrag för att det buggade.

I Outriders so far har jag krashat ca 5 gånger på 9 timmars speltid och behövt starta om ett uppdrag hela 8 gånger pga sequence breaks. Väldigt synd, för som sagt, väl inne i spelet är core gameplay helt ok och det verkar finnas rätt bra med build diversity.

Det kan inte vara så att du försökte på dig uppdraget "A Bad Day" det är nämligen erkänt buggat just nu dessvärre.

De har gått ut med infon om just det uppdraget på deras Twitter.

Medlem

För mig ser spelet rätt trist ut, nu har jag ju visserligen inte spelat det men ser inget med spelet som direkt lockar...

1
Skriv svar