Hitman-gängets agent 007 kommer inte likna någon av Bond-skådisarna

Robot
Hitman-gängets agent 007 kommer inte likna någon av Bond-skådisarna

Glöm Connery, Craig och de andra. En ny Bond gör entré.

#007, #io-interactive, #james-bond, #project-007


Medlem

Ingen av Bond-filmerna har ju egentligen varit särskilt bra, men jag tror ändå att det var smart att skaffa licensen, för hela idén med Bond har ju alltid haft potential, och det är ett redan väletablerat namn. Det Hitman-spelen visat genom åren är att Io förmodligen kan göra något bra av det hela. Hoppas på det bästa!

Medlem

En kvinnlig Bond, månntro?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Får hoppas dom kör med bond-låt efter prologen. Minns att Nightfire hade rätt bra sådan.

Medlem

Känns som att det är lättare att skapa en perfekt manlig bond när man själv kan skapa karaktären helt. Kommer nog gå bra

Medlem

Agent 00 47 poggies

Medlem

Får mig lite att tänka på hur Insomniac enbart ville ta sig an Spider-Man om de fick artistisk frihet att göra det till något ”eget”.

Det blev ju lite av en lyckosaga så hoppas det går vägen även för Io och 007!🙂

Medlem

Bra! Gillar att de kör på en egen stil av Bond.

Medlem

Dags för en flintskallig Bond?

Medlem

Bra!

Vill gärna se IOs egna Bond om jag säger så.


signatur

Ordo Ab Chao

Kontot avslutas

En Bond som flörtar med både kvinnor och män skulle jag vilja se istället för en som bara flörtar med kvinnor för att få information.


signatur

ゼルダの城

Gnällkuk

Ge mig Jason Statham och typ Crank


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har inte blivit särskilt förtjust i något av de 007spel som släppts förutom Goldeneye, men man kan ju tycka att det borde vända någon gång. Tycker dock att IO är duktiga så ska nog hålla ett öga på det här... om än ett aningen skeptiskt öga.

Medlem

Jamesina Bond incoming.

Medlem
Skrivet av Caene:

Jamesina Bond incoming.

Alltså, könshets åsido hade det ju varit intressant med en kvinnlig 007. Jag vet att traditionalisterna (säkert några som till och med faktiskt sett en Bondfilm) får tuppjuck av bara tanken, men det hade kanske klarat att återuppliva en rätt så slutkörd franchise.

Eftersom det är ett spel kanske man designa sin egen Bond, så alla blir nöjda.

Sätt en peruk på A47, ingen kommer se likheten


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag hoppas antingen ett kvinnlig Bourne lir eller ett No one lives forever vibe-spel.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Alltså, könshets åsido hade det ju varit intressant med en kvinnlig 007. Jag vet att traditionalisterna (säkert några som till och med faktiskt sett en Bondfilm) får tuppjuck av bara tanken, men det hade kanske klarat att återuppliva en rätt så slutkörd franchise.

Eftersom det är ett spel kanske man designa sin egen Bond, så alla blir nöjda.

På tal om en kvinnlig 007 saknar jag No One Lives Forever något fruktansvärt. Nån borde reboota den franchisen också!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Eivor Bond blir nog bra

Inaktiv

Så länge karaktären är intressant, skiter jag i könet.

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Alltså, könshets åsido hade det ju varit intressant med en kvinnlig 007. Jag vet att traditionalisterna (säkert några som till och med faktiskt sett en Bondfilm) får tuppjuck av bara tanken, men det hade kanske klarat att återuppliva en rätt så slutkörd franchise.

Eftersom det är ett spel kanske man designa sin egen Bond, så alla blir nöjda.

Jag har inga problem med att 007-prefixen byter bärare, men själva agenten, om de byter kön, kanske ska heta något annat än Bond. Om vi talar filmer hade det varit kul (enligt min mening) om de gick lite framåt, att James Bond blir gammal och tar över M:s roll och sen får vi någon annan yngre agent som bär 007-numret, hade kunnat bli en rolig grej där nytt möter gammalt. En ny agent som försöker leva upp till de legendariska siffrorna och en gammal Bond som har svårt att hantera ett skrivbordsjobb och själv dras mot fältarbetet.

Skrivet av Pjotor:

På tal om en kvinnlig 007 saknar jag No One Lives Forever något fruktansvärt. Nån borde reboota den franchisen också!

This! Vart är min Kate Archer!!


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar