Nytt (skakigt) rykte: Battlefield 6 kommer till Xbox Game Pass dag ett

Robot
Nytt (skakigt) rykte: Battlefield 6 kommer till Xbox Game Pass dag ett

EA Play och Game Pass har ju ändå funnit varandra.

#battlefield, #battlefield-6, #xbox-game-pass


Medlem

Hade ju varit gött iaf

Medlem

Är ju inte otroligt.

Medlem

Kan inte klaga på Gamepass, rätt mycket för pengarna om man aktiverar xbox live kort och sedan uppgraderar till Gamepass. ca 35kr/månaden (för ett halvår sedan) för ultimate fram till 2023

Medlem

Då kan man köpa sig en månad o spela spelet om det händer. Gött mos.
Eller om man ska vänta ett tag kanske. Brukar inte Battlefield spelen vara rätt buggiga i början eller har de bättrat sig på senare? Har spelat battlefield fyra o fem rätt sent in när de varit ute i närmare något år.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Gamepass blir bättre och bättre. STEAM tänder jag 1 gång i månaden nuförtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av SunShine:

Då kan man köpa sig en månad o spela spelet om det händer. Gött mos.
Eller om man ska vänta ett tag kanske. Brukar inte Battlefield spelen vara rätt buggiga i början eller har de bättrat sig på senare? Har spelat battlefield fyra o fem rätt sent in när de varit ute i närmare något år.

Både ja och nej
Dem lärde sig en hel del med BF4 så BF1 var faktiskt ganska bra polerat vid release, små buggar fanns men absolut inte till den grad som BF4 hade.

Men sen med BFV var det andra problem med, inga gamebreaking buggar men spelet kändes ofärdigt pga lite innehåll och det gör det fortfarande efter 2 år.

Medlem

Om inte dag 1 så är det kanske 3 månader in?

Medlem
Skrivet av blackidus:

Både ja och nej
Dem lärde sig en hel del med BF4 så BF1 var faktiskt ganska bra polerat vid release, små buggar fanns men absolut inte till den grad som BF4 hade.

Men sen med BFV var det andra problem med, inga gamebreaking buggar men spelet kändes ofärdigt pga lite innehåll och det gör det fortfarande efter 2 år.

Ah I see
Kanske kan vänta en stund även med 6an då.. en får se hur det utvecklas närmare släpp


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Kan inte klaga på Gamepass, rätt mycket för pengarna om man aktiverar xbox live kort och sedan uppgraderar till Gamepass. ca 35kr/månaden (för ett halvår sedan) för ultimate fram till 2023

Jag får aldrig ihop alla dessa koder kort och erbjudanden.
Jag skaffade precis XSX. Jag har Game Pass. Kan jag utnyttja något sånt här i samband med att jag köpt den nya konsollen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Med tanke på hur många prenumeranter Microsoft håvar in så är priset de betalar värt det. Tror på detta

1
Skriv svar