PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Avstängd

Nu finns xsx i en cyberpunk bundle på cdon för 8 papp 😂


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem

Kan bekräfta att vi som bokat PS5 genom Webhallen i September 2020 nu börjar få dem hemskickade.

Medlem
Skrivet av Nerini:

Kan bekräfta att vi som bokat PS5 genom Webhallen i September 2020 nu börjar få dem hemskickade.

När beställde du?

Medlem
Skrivet av Lookis:

När beställde du?

2020-09-16

Medlem
Skrivet av Nerini:

2020-09-16

Jag beställde 2020-09-17!
Då är det nära nu! Vilken tur att jag ska vara pappaledig fram till Juli! WOHO! Vänta...

Medlem

Gör er redo! Netonnet skriver på sin Instagram (Stories) att det släpps maskiner 22:15.

Jag fick tag på en via MM... Så lycka till ni andra!

Medlem

Var det någon mer än jag som ännu en gång fick strul med systemet och helt enkelt nekades ett köp på netonnet? (förra gången MM). Allt tog väldigt lång tid att klicka i (.tex leveranssätt och betalning) , och tillslut när jag fick genomför köp-knappen stod där att de var slut.

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Gör er redo! Netonnet skriver på sin Instagram (Stories) att det släpps maskiner 22:15.

Jag fick tag på en via MM... Så lycka till ni andra!

Stort tack för tipset! Hängde på låset och lyckades få tag i en SE 😃

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Gör er redo! Netonnet skriver på sin Instagram (Stories) att det släpps maskiner 22:15.

Jag fick tag på en via MM... Så lycka till ni andra!

Tack för tipset, den här gången gick det igenom för mig! Var väääldigt segt där vid val av leverans, men har nu fått orderbekräftelse på mail också. (Även om jag inte tar ut något i förskott innan leveransbeskedet har gått iväg.)

Medlem
Skrivet av naaajls:

Var det någon mer än jag som ännu en gång fick strul med systemet och helt enkelt nekades ett köp på netonnet? (förra gången MM). Allt tog väldigt lång tid att klicka i (.tex leveranssätt och betalning) , och tillslut när jag fick genomför köp-knappen stod där att de var slut.

Samma här.
Hängde på låset.
Lyckades lägga den i korgen och gå igenom alla val, men när bankid skulle komma upp står den bara och snurrar och inget dyker upp i bankid-appen på telefonen. Försökte två gånger, sedan var de slut...

Grattis till er som hade bättre lycka med tekniken.

(ja, registrerade mig enbart för att få beklaga mig)

Medlem

Lyckades äntligen få tag på en Disc edition på Netonnet, surt att vissa FZ:are gick miste om chansen på grund av teknikstrul dock! Fortsatt lycka till er som fortsätter jaga PS5!

Skrivet av BiffTannen:

Gör er redo! Netonnet skriver på sin Instagram (Stories) att det släpps maskiner 22:15.

Jag fick tag på en via MM... Så lycka till ni andra!

Stort tack! Råkade bestämma mig för att kolla hur läget såg ut bland konsolerna nu och fick se detta några minuter innan det var dags. Blev ett köp.

Medlem

Bokade discversionen på iNet i Oktober och kom till mitt utlämningsställe idag. Har dock ångrat mig och kommer att göra mig av med det.

Men om fler bokat via iNet så bör de få sitt inom snar framtid.

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Bokade discversionen på iNet i Oktober och kom till mitt utlämningsställe idag. Har dock ångrat mig och kommer att göra mig av med det.

Men om fler bokat via iNet så bör de få sitt inom snar framtid.

Du genomled den plågsamma väntan sen när dagen kom så ångrar du dig, haha surt du led i onödan

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Bokade discversionen på iNet i Oktober och kom till mitt utlämningsställe idag. Har dock ångrat mig och kommer att göra mig av med det.

Men om fler bokat via iNet så bör de få sitt inom snar framtid.

Jag tar gärna över vårdnaden om du inte redan har hittat köpare

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Bokade discversionen på iNet i Oktober och kom till mitt utlämningsställe idag. Har dock ångrat mig och kommer att göra mig av med det.

Men om fler bokat via iNet så bör de få sitt inom snar framtid.

Är det i Göteborg tar jag den gärna 😀

Medlem

Hej!
Jag skulle vilja få tag i en Xbox Series X.
Läser tråden att några fått tag dom.
Någon som vet om dom någonsin får in dessa på Elgiganten? Jag har själv inte sett dom i lager en ända gång.
Annars, kan man förbeställa någonstans och få den inom rimlig framtid?

Medlem
Skrivet av JHGBaouns:

Hej!
Jag skulle vilja få tag i en Xbox Series X.
Läser tråden att några fått tag dom.
Någon som vet om dom någonsin får in dessa på Elgiganten? Jag har själv inte sett dom i lager en ända gång.
Annars, kan man förbeställa någonstans och få den inom rimlig framtid?

Hej! Elgiganten får in Xbox series X i lager 2021-05-04

Medlem

I lager på AmazonSE nu, disc i alla fall.

Medlem
Skrivet av Revakkyh:

I lager på AmazonSE nu, disc i alla fall.

Finns SE också, tror jag lyckades beställa en!
Har inte fått något bekräftelsemail än.

Medlem

Och där kom leveransbeskedet från Netonnet. Håller tummarna att Best sköter sig nu så blir det leverans redan ikväll

Får smita iväg till Nordstan på lunchen sen och köpa It Takes Two så sambon kan leka också!

Medlem

Någon som vet hur det ligger till med Kompletts utskick av PS5? Beställde 3:e juni 2020, ännu inte ett ord... börjar ångra val av butik...

Medlem
Skrivet av Revakkyh:

I lager på AmazonSE nu, disc i alla fall.

Hann norpa en, tack för tips!

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Bokade discversionen på iNet i Oktober och kom till mitt utlämningsställe idag. Har dock ångrat mig och kommer att göra mig av med det.

Men om fler bokat via iNet så bör de få sitt inom snar framtid.

Bokade standard version 17 september hos inet och står fortfarande okänt leveransdatum 😂

Medlem

Var någon som tipsade om distill.io tidigare i tråden och det är det som jag använt mig av. Kan rekommendera det för bevakning av lagerstatus. På första betalnivån kan man ha 50 bevakningar med uppdateringar var 11:e minut.

Medlem

PS5 finns i lager här, fast lite dyrare än andra butiker. Har ingen erfarenhet av den sidan.

https://mobilshoppen.se/spel/playstation-5-ps5-standard-editi...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tack för tipset om distill, gillade att man kunde uttnyttja discord webhooks med gratis konto utan att betala extra till distill.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Sire_Ramsey:

Jag tar gärna över vårdnaden om du inte redan har hittat köpare

Jag får en ps5a i morgon som jag inte behöver

Medlem
Skrivet av Chippen1983:

Jag får en ps5a i morgon som jag inte behöver

Om han inte vill ha den tar jag den gärna !😁

Medlem
Skrivet av Chippen1983:

Jag får en ps5a i morgon som jag inte behöver

Ja tack!

Skriv svar