Diablo 2: Resurrected alpha-testas i helgen

Robot
Diablo 2: Resurrected alpha-testas i helgen
Medlem

Första gången på länge som jag verkligen känner sjuk entusiasm! Detta kan bli episkt! (nej, jag är inte med i alphan..men jag menar över spelet)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Meh...Dom kommer sabba en klassiker! Blizzard is dead! Let them R.I.P.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Gnällkuk

GIEF!!!!!11ONE


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av SCORPION2000:

Meh...Dom kommer sabba en klassiker! Blizzard is dead! Let them R.I.P.

Du har absolut ingen koll på denna remaster va?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hell yes! 🤘😈

Medlem

Det jag är rädd för att man minns spelet som bättre än vad det egentligen var och att man kommer sakna vissa funktioner från diablo3. Men ska bli kul att testa

Gnällkuk
Skrivet av Dimuman:

Det jag är rädd för att man minns spelet som bättre än vad det egentligen var och att man kommer sakna vissa funktioner från diablo3. Men ska bli kul att testa

Tror inte det faktiskt, jag har spelat om D2 många gånger och det enda jag egentligen känt att man saknar är uppdaterad grafik. Finns ju lite mods som gör att man får lite bättre texturer samt anpassad för moderna upplösningar, men det gör ju också att det blir lite fusk där man kan skjuta monster som inte syns på skärmen t ex, eftersom man är för långt bort så reagerar de inte heller.

De har ju lagt ned ett enormt jobb på denna och för att få det så nära orginalet som möjligt. Jag har stora förväntningar på denna remaster. Det enda hindret jag ser är buggar, men de har ju typ ett halvår på sig att polera det. Börjar alphatestet nu så antar jag att de börjar närma sig slutfasen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Dimuman:

Det jag är rädd för att man minns spelet som bättre än vad det egentligen var och att man kommer sakna vissa funktioner från diablo3. Men ska bli kul att testa

Du kan alltid ladda ner D2 och spela det för att se om det känns likadant som du minns det
Jag spelade D2 förra året med en kompis, och det var inte helt så som jag kom ihåg spelet. Många brister hade jag glömt bort som Diablo 3 faktiskt hade åtgärdat, varav den största var att i D2 kunde man faktiskt missa sina autoattacks, vilket kan kännas extremt frustrerande.

Skrivet av trickeh2k:

Tror inte det faktiskt, jag har spelat om D2 många gånger och det enda jag egentligen känt att man saknar är uppdaterad grafik. Finns ju lite mods som gör att man får lite bättre texturer samt anpassad för moderna upplösningar, men det gör ju också att det blir lite fusk där man kan skjuta monster som inte syns på skärmen t ex, eftersom man är för långt bort så reagerar de inte heller.

De har ju lagt ned ett enormt jobb på denna och för att få det så nära orginalet som möjligt. Jag har stora förväntningar på denna remaster. Det enda hindret jag ser är buggar, men de har ju typ ett halvår på sig att polera det. Börjar alphatestet nu så antar jag att de börjar närma sig slutfasen.

Fast nu måste du tänka att alla kommer ihåg spelet olika. Jag kom ihåg spelet lite annorlunda jämfört med hur spelet faktiskt fungerade. Jag hade glömt bort att man kunde missa attacker t.ex., som jag fann väldigt frustrerande då jag har vant mig vid D3 / PoE där man inte kan göra det.
Det är ju bra att du gillar det, men det betyder inte att alla som har nostalgi för spelet kommer gilla det så mycket som gjorde när spelet var nytt Ett bra exempel är bara och titta på hur många som älskade Vanilla WoW, men när de lirade igen Classic så började de komma ihåg saker som de ogillade med spelet och inte ville spela om det. För vissa så känns det bättre för dem att lämna känslan till nostalgin istället för att försöka återuppleva något igen.

Gnällkuk
Skrivet av Shamanfox:

Fast nu måste du tänka att alla kommer ihåg spelet olika. Jag kom ihåg spelet lite annorlunda jämfört med hur spelet faktiskt fungerade. Jag hade glömt bort att man kunde missa attacker t.ex., som jag fann väldigt frustrerande då jag har vant mig vid D3 / PoE där man inte kan göra det.
Det är ju bra att du gillar det, men det betyder inte att alla som har nostalgi för spelet kommer gilla det så mycket som gjorde när spelet var nytt Ett bra exempel är bara och titta på hur många som älskade Vanilla WoW, men när de lirade igen Classic så började de komma ihåg saker som de ogillade med spelet och inte ville spela om det. För vissa så känns det bättre för dem att lämna känslan till nostalgin istället för att försöka återuppleva något igen.

Nej, det är iofs sant! Jag har ju spelat om det med jämna mellanrum så jag har ju inte glömt bort hur det faktiskt var Vi har ju en förmåga att sminka över de dåliga sakerna med spel som vi älskade förr och idag är man så van med att småsaker som var ströigt är ett non-issue. Med det sagt så tror jag aboslut dock att majoriteten kommer att gilla det

Vanilla WoW är väl dock inte direkt jämförbart väl? Det var väl bara deras halvunkna sätt att cashgrabba och stänga ned classic-servrar? Det här är ju en remaster från grunden, men jag har svårt att se att man t ex tagit bort det där med att man kan missa slag t ex. Återstår väl att se efter helgen, då tror jag folk får en ganska bra bild av om det kommer att vara något för dem


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Nej, det är iofs sant! Jag har ju spelat om det med jämna mellanrum så jag har ju inte glömt bort hur det faktiskt var Vi har ju en förmåga att sminka över de dåliga sakerna med spel som vi älskade förr och idag är man så van med att småsaker som var ströigt är ett non-issue. Med det sagt så tror jag aboslut dock att majoriteten kommer att gilla det

Vanilla WoW är väl dock inte direkt jämförbart väl? Det var väl bara deras halvunkna sätt att cashgrabba och stänga ned classic-servrar? Det här är ju en remaster från grunden, men jag har svårt att se att man t ex tagit bort det där med att man kan missa slag t ex. Återstår väl att se efter helgen, då tror jag folk får en ganska bra bild av om det kommer att vara något för dem

Classic WoW är jämförbart såklart, då remasters syfte är att spela med folks nostalgi. Sen att D2 Remaster kanske har fixat några buggar, hottat upp grafiken lite etc så kommer de försöka bevara D2 känslan, och det är just den känslan som skiljer sig hos folk.
Classic WoW är inte en remaster, men syftet är desamma. Och nej, Classic WoW var/är inte ett "halvunkna sätt att crashgrabba och stänga ned classic-servrar". De stängde ner vanilla servrar sen långt innan de ens planerade på att återuppliva Classic. Även under flertal BlizzCons så frågade man när Blizzard tänker sätta upp egna Classic-servrar då fansen har klarat av att göra det. Blizzards ursäkt (vilket var riktigt dåligt) var att de hade förlorat flera av deras serverbladen (tror de kallas så) var förstörda eller borta.

Sen så kommer jag vara neutral till om majoriteten kommer gilla det eller inte. Titta bara på WC3 Reforged. Där var det många som sa att det kommer bli episkt, det kommer bli hur bra som helst, och sen floppade det totalt. Allt för många spel hypeas upp av trailers och prisas skyhögt när ingen har fått lägga vantarna på dem (host CP2077). Men det är bra att du är hypead över det

Vi får hoppas att spelet blir bra, då jag gillade D2 (även när jag spelade det för ett år sen). Hoppas på att man får tillgång till en beta eller demo så man kan iaf testa spelet innan man köper det, då många som ville refunda WC3 hade stora problem att få det igenom efter fiaskot.

Medlem

Håller verkligen tummarna på att man får access.

Har haft så svårt för hur D2 är i upplösningen. Har spelat igenom normal men inte pallat Hell. Men när jag hoppar in och kör igenom igen och igen så har jag riktigt kul! D3R kommer vara perfekt för mig, extra kul när ens vänner också är taggade (som inte spelade D2 alls pga det grafiska)

Medlem

Gamers be like: Det är galet och tokigt att Blizzards CEO tog ut en $200 miljoner bonus och sparkar sina anställda samtidigt!
Gamers also be like: OMG SENASTE BLIZZAR PRODUKTEN MÅSTE SPENDERA 400KR FÖR EN REMASTER!!!!!

Medlem

Jag ser försiktigt fram emot när detta spel släpps på riktigt.
Var aldrig en Diablo-fantast men har spelat igenom D2 en gång och tyckte det var kul att spela. Det är något visst med dopamin-kicken som jag får av att leta och uppgradera loot. Däremot har jag aldrig kommit tillfreds med end-game-loopen. Vad är det för poäng med att sträva efter att uppgradera sin loot/karaktär när man vunnit mot slutbossen? För att göra samma sak igen fast nu med mindre utmaning?

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Gamers be like: Det är galet och tokigt att Blizzards CEO tog ut en $200 miljoner bonus och sparkar sina anställda samtidigt!
Gamers also be like: OMG SENASTE BLIZZAR PRODUKTEN MÅSTE SPENDERA 400KR FÖR EN REMASTER!!!!!

Nu vet jag att du bara försöker vara rolig och trolla lite, men lite perspektiv i det hela:

Bonuset och att man sa upp anställda har inget att göra med varandra, vilket man har redan konstaterats. De anställda man sa upp på Blizzard dels pga de som jobbade med de fysiska e-Sport, vilket under 2020 och under 2021 inte kommer bli av eller blir online (men då krävs det färre personal), sen är resterande säkert projekt som slopats eller dylikt. Inget har dykt upp om att de har sagt upp personal av ill vilja.
Du kan läsa mer här t.ex.: https://nordic.ign.com/news/44523/activision-blizzard-has-rep... (senaste Update)

Vissa tycker att Blizzard borde ha omskolat personalen, men samtidigt så är Blizzard ingen välgörenhet eller en skola för den delen. Tiden det tar att du lär dig programmering/design och blir tillräckligt bra för att hantera crunch och klara av deadlines tar väldigt lång tid. Tiden som de kan istället utnyttja för att anställa folk som redan har utbildning som krävs för att klara av jobbet.

Sure, $200M är en extremt stor bonus, man kan tycka att det är galet. Men det är inget som påverkar oss konsumenter på något sätt. Vi kan ha åsikter om hur/vart pengarna kunde ha använts istället. Däremot så är det upp till styrelsen, aktieägarna samt investerare att ta till åtgärder, för det är deras pengar det påverkas på en direkt skala.

Sen sist men inte minst; bara för att det finns vissa gamers som kommer bojkotta Blizzard pga hur de har agerat, så betyder det inte att alla gamers kommer göra det. Klumpa inte ihop alla under samma namn.

Backloggens befriare
Skrivet av trickeh2k:

Du har absolut ingen koll på denna remaster va?

Eller så är det precis det han har?
Beror ju på vad man har för åsikt.

Jag håller D2:LoD som ett av de bästa spelen någonsin och spelar det regelbundet, och har alltid gjort (med det menar jag minst några timmar i månaden iaf) och jag delar hans åsikt precis. Och jag har följt det här väldigt noga.
Därmed inte sagt att många, kanske ens majoriteten kommer att gilla det.
För mig är det så otroligt avtändande att de växlat till 3D grafik t.ex. (finns andra saker som gör mig mer orolig, men redan där känner jag att jag hellre behåller min nuvarande set-up.)
Tacka vet jag SC:BW remaster som undvek sådant.

Men detta är ju min åsikt, och inget jag prompt måste betvinga på resten av internet. Får den här remaster fler att upptäcka spelet så är det en vinst i sig, även om jag inte är en del av det.

Och tyvärr tror jag att som de flesta remasters av den här typen, att de är mer eller mindre stendöda någon månad efter release.

Är fortfarande besviken på mina gamla StarCraft-kompisar, som var så sjukt hajpade på att det skulle komma en remaster och nu skulle det minsann spelas och bli go-to spelet igen för lite avkoppling med kompisarna. Tog nog en vecka så var det inget som hakade på när man ville spela längre.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag är besviken, likt typ alla människor i världen, på WC3R.

Men, och här är en stor skillnad, redan till helgen kommer vi alla kunna se streams på Youtube som nära beskriver en färdig produkt. Det fick vi aldrig se med WC3R, det visade sig vara en turd vid release. Detta borde kunna lugna alla oroliga D2-fantaster, och även vi andra.

Jag erkänner att jag har förköpt, då jag hoppas på viss förtur till alphaspelande.

Medlem

För första gången ska jag gå in på twitch och kolla på en när mrlamasc spelar detta.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Efter cyberpunk 2077 floppen. Så sa jag aldrig mera en pre-order, aldrig mer.. sen dök diablo 2 remaster upp, för beställning var ett faktum och ett par hundra riksdaler fattigare. Hehe

Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

Eller så är det precis det han har?
Beror ju på vad man har för åsikt.

Jag håller D2:LoD som ett av de bästa spelen någonsin och spelar det regelbundet, och har alltid gjort (med det menar jag minst några timmar i månaden iaf) och jag delar hans åsikt precis. Och jag har följt det här väldigt noga.
Därmed inte sagt att många, kanske ens majoriteten kommer att gilla det.
För mig är det så otroligt avtändande att de växlat till 3D grafik t.ex. (finns andra saker som gör mig mer orolig, men redan där känner jag att jag hellre behåller min nuvarande set-up.)
Tacka vet jag SC:BW remaster som undvek sådant.

Men detta är ju min åsikt, och inget jag prompt måste betvinga på resten av internet. Får den här remaster fler att upptäcka spelet så är det en vinst i sig, även om jag inte är en del av det.

Och tyvärr tror jag att som de flesta remasters av den här typen, att de är mer eller mindre stendöda någon månad efter release.

Är fortfarande besviken på mina gamla StarCraft-kompisar, som var så sjukt hajpade på att det skulle komma en remaster och nu skulle det minsann spelas och bli go-to spelet igen för lite avkoppling med kompisarna. Tog nog en vecka så var det inget som hakade på när man ville spela längre.

Utöver 3D-grafik (som du för övrigt kan stänga av med ett knapptryck), vad är det mer som du anser att de förstört? Nej, givetvis så kan man ju inte blidka alla när man moderniserar ett spel. Det är väl främst puristerna som hytter med näven och fnyser, men här tycker jag de verkligen inte vart in och petat för mycket - men det är ju min åsikt och inget som andra kanske håller med om!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av Shamanfox:

Classic WoW är jämförbart såklart, då remasters syfte är att spela med folks nostalgi. Sen att D2 Remaster kanske har fixat några buggar, hottat upp grafiken lite etc så kommer de försöka bevara D2 känslan, och det är just den känslan som skiljer sig hos folk.
Classic WoW är inte en remaster, men syftet är desamma. Och nej, Classic WoW var/är inte ett "halvunkna sätt att crashgrabba och stänga ned classic-servrar". De stängde ner vanilla servrar sen långt innan de ens planerade på att återuppliva Classic. Även under flertal BlizzCons så frågade man när Blizzard tänker sätta upp egna Classic-servrar då fansen har klarat av att göra det. Blizzards ursäkt (vilket var riktigt dåligt) var att de hade förlorat flera av deras serverbladen (tror de kallas så) var förstörda eller borta.

Sen så kommer jag vara neutral till om majoriteten kommer gilla det eller inte. Titta bara på WC3 Reforged. Där var det många som sa att det kommer bli episkt, det kommer bli hur bra som helst, och sen floppade det totalt. Allt för många spel hypeas upp av trailers och prisas skyhögt när ingen har fått lägga vantarna på dem (host CP2077). Men det är bra att du är hypead över det

Vi får hoppas att spelet blir bra, då jag gillade D2 (även när jag spelade det för ett år sen). Hoppas på att man får tillgång till en beta eller demo så man kan iaf testa spelet innan man köper det, då många som ville refunda WC3 hade stora problem att få det igenom efter fiaskot.

Fast, det är väl precis vad det var? Classic servrarna är ju inga remasters i det avseendet? Då hade man ju kunnat spela på vanliga servrarna? Att de förlorat bladservrar ser jag som årets mest kompetenta skitsnack, att man skulle ha så mycket vital data som det inte fanns någon backup på är såklart möjligt, men låter sjukt otänktbart. Det skulle väl kunna hända om man har ett SAN i en bladserver i ett RAID-set och tre diskar havererar typ samtidigt och det inte finns någon backup, men det låter mer som något som sker med ett källarföretag än Blizzard.

Jag kan förstå att man känner sig bränd av WC3, men det är två helt olika teams som jobbat med detta. WC3 utvecklades internet av Team 1 medans D2 har utvecklats av extern tredjepart, Vicarios Visions som har extremt gott renomé för deras remakes som sedemera förvärvades av ActiBlizz.

Nej, det finns givetvis ingen garanti Men det är inte ett nytt spel från grunden, det är en modernisering som bara körs ovanpå orginalet. Jag känner mig trygg efter att ha sett och lyssnat på flertalet intervjuer. Nu återstår det att övertygas om gameplay, men eftersom det är fritt fram att streama i helgen så kan man nog känna sig ganska trygg där till skillnad från t ex CP 2077.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fast, det är väl precis vad det var? Classic servrarna är ju inga remasters i det avseendet? Då hade man ju kunnat spela på vanliga servrarna? Att de förlorat bladservrar ser jag som årets mest kompetenta skitsnack, att man skulle ha så mycket vital data som det inte fanns någon backup på är såklart möjligt, men låter sjukt otänktbart. Det skulle väl kunna hända om man har ett SAN i en bladserver i ett RAID-set och tre diskar havererar typ samtidigt och det inte finns någon backup, men det låter mer som något som sker med ett källarföretag än Blizzard.

Jag kommer inte ihåg exakt, men kommer ihåg att under en BlizzCon så visade de upp en bladeserver och frågade om någon hade sånna. Något åt det hållet.
Sen, igen, nu spelar det ingen roll om det är en Remaster eller Classic som är helt identisk till hur spelet var när det var nytt. Poängen är att nostalgin oftast suddar bort det du inte gillade med något, och kommer ihåg det du gillar (hence varför nostalgi är oftast något man värnar om). Och det är just det som något som är svårt att säga om spelet kommer leva upp till nostalgin, vilket de oftast inte gör. När du väl spelar något spel som du inte har spelat på 15+ år, så kommer du inse att du har glömt bort saker som kan vara jobbiga, irriterande eller tråkiga. En Remaster kommer inte ta bort saker om de var en del av spelet, som i det här fallet att auto-attacks kan missa (och rätt frekvent också).

Skrivet av trickeh2k:

Jag kan förstå att man känner sig bränd av WC3, men det är två helt olika teams som jobbat med detta. WC3 utvecklades internet av Team 1 medans D2 har utvecklats av extern tredjepart, Vicarios Visions som har extremt gott renomé för deras remakes som sedemera förvärvades av ActiBlizz.

Så kan det vara, det betyder inte att spelet kommer leva upp till nostalgin för varje enskild spelare, eller den känslan de hade när de spelade spelet. De kanske inte kommer gilla artstylen på de uppiffade karaktärerna och miljöerna (Amazons ansikte anyone?). De kanske inte kommer gilla kontrollerna hur det känns. Det kommer finnas de som kommer gilla spelet, men finns inget hittills som säger att "Det här kommer bli succé" än, oavsett vem det är som gör spelet.

Skrivet av trickeh2k:

Nej, det finns givetvis ingen garanti Men det är inte ett nytt spel från grunden, det är en modernisering som bara körs ovanpå orginalet. Jag känner mig trygg efter att ha sett och lyssnat på flertalet intervjuer. Nu återstår det att övertygas om gameplay, men eftersom det är fritt fram att streama i helgen så kan man nog känna sig ganska trygg där till skillnad från t ex CP 2077.

Så är det. Men jag ser ingen anledning och hypea upp spelet än, säga att majoriteten kommer gilla spelet och att det kommer bli en pangsucce. Jag kommer hålla min åsikt om D2R om den är bra eller ej tills jag har själv fått testa. Sen vad streamers säger under en Alpha kommer inte påverka min åsikt eller hur mycket/lite jag ser fram emot spelet, då mycket kan ändras från Alphan till slutprodukt. Man får hoppas att spelet håller ända fram till launch och att man får en bra spelupplevelse.

Medlem

Censur och Pk har redan förstört spelet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sille:

Censur och Pk har redan förstört spelet.

Inaktiv
Skrivet av Sille:

Censur och Pk har redan förstört spelet.

Huh hur då?

Visserligen gjorde de alla karaktärer väldigt gamla och fula men de verkar ha tagit till sig av kritiken de fick så förhoppningsvis blir det ändring där.

Gnällkuk
Skrivet av Sille:

Censur och Pk har redan förstört spelet.

Va? Du får gärna förtydliga.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Sille:

Censur och Pk har redan förstört spelet.

Skrivet av trickeh2k:

Va? Du får gärna förtydliga.

Japp! Jag vill också veta! Vad har jag missat?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Helgen är räddad nu när man kan kolla på när MrLIama spelar, för att själv lär man aldrig få en key till en Blizzard alpha, som vanligt även fast man spelat företagets spel sedan stenåldern..

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Japp! Jag vill också veta! Vad har jag missat?

Tror det kan ha att göra med gubbarna har gjorts om. Speciellt Amazon och Assassins.


signatur

The King is Back

ELF
Medlem
Skrivet av FortuN:

Tror det kan ha att göra med gubbarna har gjorts om. Speciellt Amazon och Assassins.

Om de har gjort karaktärerna äldre så är det ju inte så konstigt om de kanske har uppdaterat fysikmotorn lite.
I nästa remake blir det som Ms Choksondik i South Park


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

12
Skriv svar