Stimulerande försäljning av MW2-nivåer

Robot
Medlem
Stimulerande försäljning av MW2-nivåer

skrämmande

Medlem

Sorgligt var industrin är påvägs.

Tänker fan endast köpa spel från folk med passion i framtiden, vart så sjukt besviken på MW2 (PC).

Mest vad som finns kvar är typ indie developers, ryska företag brukar vara bra på kvalitè & simulator , Tripwire Interactive, ID software två av de få företag i USA som fortfarande är dugliga.

Medlem

iofs är det bara 360 än så länge , de nötterna betalar ju 1000 kr för 20 gig eller en wifi adapter

Medlem

tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna. Verkligen inte värt det, och hade gärna sett att folk inte köpte ett map-pack för det priset, så att de kanske fattade att prissättningen inte är ok.

Fast vet inte varför jag bryr mig heller, då jag slutade spela MW2 (PC) då det finns oändligt med fuskare där... och BFBC2 kom


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

Sorgligt att så många har köpt det för 107kr.

Inaktiv

Bättre att lira BFBC2 och få alla mappacks gratis istället!

Medlem

Säg till när de tänker släppa en expansion med dedikerade servrar, då kan jag tänka mig att köpa ^^ tills dess nöjer jag mig med BC2

Medlem

Suck... Vad kommer härnäst? "Grattis, du har gått upp en nivå, varsågod att betala 50 kr för att låsa upp nästa vapen"...

Inaktiv
Skrivet av Devildoll:

iofs är det bara 360 än så länge , de nötterna betalar ju 1000 kr för 20 gig eller en wifi adapter

Du har en poäng där, alla är inte så men för fan är folk helt knäppa eller?

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Devildoll:

iofs är det bara 360 än så länge , de nötterna betalar ju 1000 kr för 20 gig eller en wifi adapter

Du har en poäng där, alla är inte så men för fan är folk helt knäppa eller?

Ja


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Palanor:

tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna. Verkligen inte värt det, och hade gärna sett att folk inte köpte ett map-pack för det priset, så att de kanske fattade att prissättningen inte är ok.

Fast vet inte varför jag bryr mig heller, då jag slutade spela MW2 (PC) då det finns oändligt med fuskare där... och BFBC2 kom

Men att så pass många köpte det tyder väl ändå på att prissättningen är vettig?

Medlem

pc kidsen (p12) wajnar som vanligt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

BC2 FTW!!!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

fyfan synd att folk acceptar sånt här.. Kunderna som köpte säger ju åt företagen att dem accepterar vilken usel kvalitet som helst..

Inaktiv
Skrivet av Devildoll:

iofs är det bara 360 än så länge , de nötterna betalar ju 1000 kr för 20 gig eller en wifi adapter

Vad är det för fel på det? Så jävla skönt att MS av MS. På xbox 360 säljer det iaf.

Medlem

Jag köpte det inte, behöll spelet för o se om DLC skulle innehålla de alla ville, fler special ops.
När de annonserade att de skulle bli 5 banor för en miljard kronor så sålde ja av spelet inom en vecka och ångrar mig inte.
Bad Company 2 för min del

Medlem
Skrivet av elimsen:
Skrivet av Palanor:

tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna. Verkligen inte värt det, och hade gärna sett att folk inte köpte ett map-pack för det priset, så att de kanske fattade att prissättningen inte är ok.

Fast vet inte varför jag bryr mig heller, då jag slutade spela MW2 (PC) då det finns oändligt med fuskare där... och BFBC2 kom

Men att så pass många köpte det tyder väl ändå på att prissättningen är vettig?

Underskatta aldrig den stora massans dumheter...
De vet inte sitt eget bästa, de förstår helt enkelt inte bättre.
Detta är sorgligt, just för att det drabbar alla, även dem som tänkt till och som frenetiskt drar sitt hår för att inte bli behandlade som mindre begåvade.


signatur

Retro.

Medlem

Dessutom fick alla som köpte det första dagen en vecka gratis guldkonto.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av elimsen:
Skrivet av Palanor:

tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna. Verkligen inte värt det, och hade gärna sett att folk inte köpte ett map-pack för det priset, så att de kanske fattade att prissättningen inte är ok.

Fast vet inte varför jag bryr mig heller, då jag slutade spela MW2 (PC) då det finns oändligt med fuskare där... och BFBC2 kom

Men att så pass många köpte det tyder väl ändå på att prissättningen är vettig?

Underskatta aldrig den stora massans dumheter...
De vet inte sitt eget bästa, de förstår helt enkelt inte bättre.
Detta är sorgligt, just för att det drabbar alla, även dem som tänkt till och som frenetiskt drar sitt hår för att inte bli behandlade som mindre begåvade.

27år och fortfarande en rebell!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Stackare som köper banor.

Jag har blivit stimulerad tillräckligt... Det kliade mer än vad det gjorde gott tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Palanor:

tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna.

Du tror inte att dom som köper GILLADE spelet??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

27år och fortfarande en rebell!!

Någon måste ju se över de vilsna själarna ^^


signatur

Retro.

Inaktiv

Jag tycker att det är gött att höra

1
Skriv svar