Abandoned – realistisk survival-skräck till Playstation 5 i år

Robot
Abandoned – realistisk survival-skräck till Playstation 5 i år

Se första teasern från spelet (som inte görs av Kojima).

#abandoned, #playstation-5


Medlem

Första PS5 spel som jag tycker verkar kul faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag ser en fotorealistisk skog, jag ser ett vapen i hand med en bra grundidé bakom. Mer än så är svårt att avgöra just nu. Ser fram emot gameplay!

Medlem

allt såg bra ujt tills man fick se den förskäckliga dåligt animerade pisolen ochj händerna och att färgen är silvrig och blänker mer än solen =D

Men ja man får väl se, vart det inte new order eller order 464 på ps4 som hade sin "filmiska" upplevelse och låste på 33.4 fps eller något? det blev ju inge vidare av det får ju hoppas inte det är samma ide här i annan genre.

Medlem

Jag såg en copy/paste-skog, rök anno 2000(!) och hörde en överspelande röst, ointresserad. X)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Så ett skräckspel i skogen där man jagas av en religiös sekt? Outlast 2 med andra ord!

PS. Håller med om kommentarerna kring att röken, handen och pickadollen såg väldans B ut. Sen fattar jag inte varför kameran när hen går betedde sig som att hela havet stormar?

Medlem

Jag såg dålig framerate. såg ut som 30fps eller mindre.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jag tycker det ser läckert ut. Får väl se på en ordentlig gameplay senare.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Jag såg dålig framerate. såg ut som 30fps eller mindre.

GLASÖGON - finns billigt på Synsam nu.

Redaktör
Skrivet av Fatmajk:

Jag tycker det ser läckert ut. Får väl se på en ordentlig gameplay senare.

Jag reagerade också på det.


signatur
Medlem

Jag vet inte...det är ju snöigt på filmen och det ser rätt bistert ut, men när jag sitter här med mystofflor, mjukisbyxor och t-shirt med en stor kopp rykande kaffe märkta jag varken av kyla, hunger eller desperation. Känns lite overkligt då tycker jag...blir nog inget köp.

Medlem

Svårt att avgöra nu men inget man trycker på pre-order knappen för i dagsläget iaf.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag vet inte...det är ju snöigt på filmen och det ser rätt bistert ut, men när jag sitter här med mystofflor, mjukisbyxor och t-shirt med en stor kopp rykande kaffe märkta jag varken av kyla, hunger eller desperation. Känns lite overkligt då tycker jag...blir nog inget köp.

VR kanske passar dig bättre eller 6G.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Oki.. kanske blir kul men kan även blir ren skit haha.
Jag tycker just skräckspel är verkligen hit and miss mer ofta än inte nu för tiden.
Men vore kul om det kan bli VR stöd.
Till och med ett rätt mediokert skräckspel som ex paranormal activity i VR blir fan riktigt läskigt o creepy.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar