Deadly Premonition 2 kommer till pc i år

Robot
Deadly Premonition 2 kommer till pc i år

Seriemördare och agenter tar klivet från Switch till Steam.

#Deadly-Premonition-2, #pc


Medlem

Är FPS-problemen åtgärdade så blir det nog ett köp ändå.

Skribent

Förra årets största besvikelse. Inte bara tekniken som sög i det där spelet, även narrativet var en blek skugga av originalet.

Medlem

Kanske ska ta och ge originalet en till ordentlig chans på Steam. Lirade bara ca 30 minuter men grafiken var så gammaldags att jag lade det på hyllan för annat. Vill dock ge det en riktig chans då jag har hört så mycket positiva saker om denna lilla kult pärla...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

I all dess ospelbara glans

Medlem

Givet köp även om det inte når upp till ettans höjder.

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Kanske ska ta och ge originalet en till ordentlig chans på Steam. Lirade bara ca 30 minuter men grafiken var så gammaldags att jag lade det på hyllan för annat. Vill dock ge det en riktig chans då jag har hört så mycket positiva saker om denna lilla kult pärla...

Det är verkligen inte ett bra spel, i klassisk bemärkelse. Men alla dess märkliga infall i kombination med vissa tekniska brister som bisarra animationer, gör spelet till en tämligen unik och intressant spelupplevelse. Man får bara vara beredd på att ta det för vad det är.

Tvåan, däremot, känns som en sån där uppföljare till en gammal kultfilm som medvetet försöker vara kultig, och därmed faller platt.

1
Skriv svar