Musmatta - Vad vill DU ha för tryck?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Japp, kommer vara samma tillverkare, och vi kör nog bara på den större varianten som de har. Det vill säga 900 × 400 mm. Med tanke på de volymer vi beräknar kunna sälja kommer det inte vara hållbart att köra flera olika varianter.

ah, synd på storleken. blir en swec hex då!

Medlem

Hur stor är musmattan, var står måtten?
Blås upp loggan så den är så pass stor att ni bara använder mitten av loggan så det täcker hela högra sidan, möjligen tilta.
Helt svart yta blir så ful efter lite användande med fett och hudavlagringar.

25 års loggan tycker jag är skit ful och påminner mig om ett guldmagistern simmärket.

När loggan ligger i ett hörn så där blir det lätt Clas ohlson / kjell and company budget look.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Hur stor är musmattan, var står måtten?

900 × 400 mm, står i inlägget jag citarade ovan!

Medlem

Alternativ med lite mindre logga...

Skribent
Skrivet av Papphammar:

Fler pennor än vad jag använt senaste tio åren på bordet.
Men håller med, stora mattor är väldigt bra

Man kan aldrig ha för många pennor!

Medlem

Båda!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hehe, minnen! Blev tvungen att gräva fram lite gamla artiklar

Sista skriven av yours truly...

Herre min jösses vilken nostalgi, tror ja nästan måste gå en museumvända i FZ arkiv av gamla artiklar bara för att man blev så där gubb-glad att minnas hur hypad man var för sin första 128 mb mp3spelare haha

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hm, bra idé!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Evil_Teddiz:

Herre min jösses vilken nostalgi, tror ja nästan måste gå en museumvända i FZ arkiv av gamla artiklar bara för att man blev så där gubb-glad att minnas hur hypad man var för sin första 128 mb mp3spelare haha

Haha, länka om du hittar något skoj


signatur
Medlem
alternativ..

Hej hopp. Här är några andra idéer. Jag kan inte avgöra om jag förstört eran logga eller inte, så det får ni avgöra

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CHRIIM:

Hej hopp. Här är några andra idéer. Jag kan inte avgöra om jag förstört eran logga eller inte, så det får ni avgöra

https://i.imgur.com/S9nDCt5.png

Gillar hur du tänker men det är lite utanför det vi vill göra med loggan.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Så här kommer musmattorna bli.


signatur
Medlem

Bah...jag som hoppades på 64 grejer!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hårdplast, lite knottriga. Väckte halva huset när man hade lan.

Samt att de slet rejält på padsen som är på undersidan av musen....

Medlem

Kul att jubileumsmattan kom med. Grymt snygg!

Gnällkuk

Det behöver inte vara svårare än så! Håller med om att jubileumsloggan är vinnaren!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Bah...jag som hoppades på 64 grejer!

Det kanske vi gör lite längre fram, har inte glömt det


signatur
Skribent

"It's like, how much more black could this be, and the answer is none, none more black."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det kanske vi gör lite längre fram, har inte glömt det

Tur för dig! Annars sätter jag upp dig på suspekta mailinglistor!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tyvärr inget köp för mig då Gillar inte helsvarta musmattor. Dom ser skitiga ut så snabbt. Minsta lilla damm syns ju.
Jag gillar typ Corsair MM300 som har en gråsvart yta med lite textur. Den ser alltid ren och fin ut

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av thotim:

Kul att jubileumsmattan kom med. Grymt snygg!

Skrivet av trickeh2k:

Det behöver inte vara svårare än så! Håller med om att jubileumsloggan är vinnaren!

Vi kommer köra en liten batch av den, betydligt färre än den vanliga Alm först ville ha.

Skrivet av Ronzem:

Tyvärr inget köp för mig då Gillar inte helsvarta musmattor. Dom ser skitiga ut så snabbt. Minsta lilla damm syns ju.
Jag gillar typ Corsair MM300 som har en gråsvart yta med lite textur. Den ser alltid ren och fin ut

Du anar inte hur svårt det har varit att navigera bland alla önskemål I slutändan måste vi gå på det först önskar sig då man måste beställa en viss mängd för att det ska bli lönsamt.


signatur
Medlem
Skrivet av CHRIIM:

Hej hopp. Här är några andra idéer. Jag kan inte avgöra om jag förstört eran logga eller inte, så det får ni avgöra

https://i.imgur.com/S9nDCt5.png

Den första loggan du gjort är skit snygg, ger mig ett racing feel. Snygg & snabb

Medlem

Har en fin FZ supporter musmatta redan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Ronzem:

[...]
Jag gillar typ Corsair MM300 som har en gråsvart yta med lite textur. Den ser alltid ren och fin ut

Ja, precis det jag tänkte! MM300 är den ultimata musmattan just av den anledningen, och jag har köpt in flera så jag har för en väsentlig framtid.

Inga riktigt bra produkter får tyvärr leva särskillt länge innan någon produkt manager säger, "vi har gjort ett stort fel, våra kunder gillar det här lite för mycket, nu är det tid att byta ut det mot något undermåligt som alla hatar."

Svarta musmattor är tyvärr dåliga rent praktiskt sett. Alla säger ju att man ändå inte ska äta framför datorn, men det tycker jag bara är trams. Klart som fan att man ibland välter ett glas cola eller kaffe med mjölk på skrivbordet. Alla som säger annorlunda köper säkert också Lego till pynt som aldrig får användas 😁

Snygga


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Ja, precis det jag tänkte! MM300 är den ultimata musmattan just av den anledningen, och jag har köpt in flera så jag har för en väsentlig framtid.

Inga riktigt bra produkter får tyvärr leva särskillt länge innan någon produkt manager säger, "vi har gjort ett stort fel, våra kunder gillar det här lite för mycket, nu är det tid att byta ut det mot något undermåligt som alla hatar."

Svarta musmattor är tyvärr dåliga rent praktiskt sett. Alla säger ju att man ändå inte ska äta framför datorn, men det tycker jag bara är trams. Klart som fan att man ibland välter ett glas cola eller kaffe med mjölk på skrivbordet. Alla som säger annorlunda köper säkert också Lego till pynt som aldrig får användas 😁

Haha ja, jag har nog köpt 5st Corsair MM300. Har lite för många katter så ibland har dom klöst upp vid musens sida. Lyckligtvis har den senaste hållt bra i över 1 år nu. Men jag kommer nog köpa på mig 1-2 för backup snart.

Jag har en helsvart matta på jobbet. Den ser förjävlig ut nu Bör ta hem och tvätta.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Tur för dig! Annars sätter jag upp dig på suspekta mailinglistor!

Jag får så många suspekta mail ändå...


signatur
Ion
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

"It's like, how much more black could this be, and the answer is none, none more black."

Åhå är musmattan täckt i Vantablack? Det vore nåt! https://en.wikipedia.org/wiki/Vantablack

Medlem

Kanske redan står skrivet men vad blir det för storlek?

Skriv svar