Nästa vecka får vi en trio gratisspel från Epic Games Store

Robot
Nästa vecka får vi en trio gratisspel från Epic Games Store
Gnällkuk

Deponia-serien är riktigt bra för alla som var med under LucasArts och Sierra-tiden!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr

Har inte spelat spelet, men boken som The Pillars of the Earth är baserad på (boken har samma namn) rekommenderas för alla som gillar historisk fiktion!

Medlem

Oh inte spelat någon av dom och vill spela alla tre!

Detta blir fint!

Medlem

The First Tree var verkligen inte bra, så det kan man gott skippa. The Pillars of the Earth ska jag nog en gång för alla spela igenom.

Medlem

Eftersom det bara går att gömma avinstallerade spel i epic-bibilioteket, så besudlar jag inte det med dessa tvivelaktiga spel.
(... HUR tänker epic?).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Eftersom det bara går att gömma avinstallerade spel i epic-bibilioteket, så besudlar jag inte det med dessa tvivelaktiga spel.
(... HUR tänker epic?).

Inte tänkt på det, men om man har OCD kanske det är ett stort problem.

Medlem

The Pillars of the Earth var bra. Brukar ha svårt för såna spel annars men det spelet tog jag mig igenom.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Kollade på trailen till The First Tree. Började gråta. Det verkar vara ett sorgligt spel. Jag kommer att klicka hem det.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av Kindra:

Inte tänkt på det, men om man har OCD kanske det är ett stort problem.

Problemet är att det blir allt svårare att hitta väntande oinstallerade spel bland alla de avinstallerade spel som bara ökar. Inte drygt än men 27st.. skräpkorg epic!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar