Gratislira Modern Warfare 2 i helgen

Robot
Medlem
Gratislira Modern Warfare 2 i helgen

Nu skall det fuskas! :3

Inaktiv

Får väll prova. De kan ju ha fixat det mesta sen release!

Medlem

Hopp, för er som kommer testa spelet så säger jag bara att det KRYLLAR av noobtubers och Dual G18 fags överallt ( G18 är 2 dual guns som bara matar på kulor och är typ omöjligt att överleva i närstrid ) Så jag ragar sönder iaf när jag kör MW2, vene hur det kommer bli för er dock

Medlem
Medlem

Enligt steam så ska det släppas 4 PM PDT.
Det är ju -7 tim mot oss eller? Så när blir det här i svärje då?


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av CampKing:

Enligt steam så ska det släppas 4 PM PDT.
Det är ju -7 tim mot oss eller? Så när blir det här i svärje då?

Hur 17singen stavade du sverige?

Medlem

Härligt för alla nykomlingar att stöta på fuskare i mängder, host-connectionfail, G18-akimbos, Commando-"pros" och så vidare...

Medlem

bara jag som inte kan pre-loada?

Medlem

Pre-load funkar inte för mig heller. Vore trevligt med ett felmeddelande åtminstånde.

Medlem

Meh, kan dom inte ha en gratishelg för BC2 också? Är grymt sugen på att testa det, men lär inte köpa det utan att veta om multiplayer är roligt för mig eller inte.

Jaja När alla nu har gnällt klart (Inte ens i närheten av klart förstås) kan jag varmt rekommendera detta lir.

även om det blir lite långa laddnings tider och lite krångel så var det jäkligt kul


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bra! Gratishyllan är där detta spel hör hemma.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gratislira kommer dom inte långt med. Skall jag lägga min dyrbara tid på detta spelet så skall jag fan ha betalt.

Nah, done that, tack för tipset i alla fall!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av sturish:
Skrivet av CampKing:

Enligt steam så ska det släppas 4 PM PDT.
Det är ju -7 tim mot oss eller? Så när blir det här i svärje då?

Hur 17singen stavade du sverige?

Skojade till det lite jue
Alla vet ju att det stavas Svedala


signatur

Jäh!

Inaktiv

Antagligen en hel del som håller på att pre-loada, steam brukar alltid bli överbelastat

Medlem
Medlem

Clusterfuck hela helgen? Nej tack.

Medlem
Skrivet av CampKing:
Skrivet av sturish:
Skrivet av CampKing:

Enligt steam så ska det släppas 4 PM PDT.
Det är ju -7 tim mot oss eller? Så när blir det här i svärje då?

Hur 17singen stavade du sverige?

Skojade till det lite jue
Alla vet ju att det stavas Svedala

haha ! Du gav mig ett gott skratt. det får man tacka för!

Medlem

pre-loaden funkar, finns en mw2 mapp i: Steam\steamapps\common

ska testa över helgen, lira med polare och sätt passw. på "servern" så man slipper alla fuskare.

Medlem

Hipp hipp hurra!
Hipp hipp hurra!

Inaktiv

"Det sägs varken något om vid vilken tidpunkt det hela drar igång eller när det avslutas."

Det står helt klart och tydligt "Free weekend" "starting Thursday at 4 PM PDT". Då får vi väl anta att det slutar på söndag eller måndag. Och börjar på torsdag / fredag svensk tid. (Orkar inte räkna)

Själv hinner jag inte spela nåt Fest hela helgen, aja. Kanske jag kan hinna spela lita på söndag!

Medlem

Orkar inte ens pröva skiten när det är gratis...


signatur

Jaha.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jaja När alla nu har gnällt klart (Inte ens i närheten av klart förstås) kan jag varmt rekommendera detta lir.

även om det blir lite långa laddnings tider och lite krångel så var det jäkligt kul

Håller med! Spelet är riktigt roligt om man vill slå ihjäl ett par timmar med adrenalin pumpande action. Dock drar hela skiten med IWnet ner det ganska mycket.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

jiiiiiiiha kom igen p2p play alltid velat testa det! NOT...

Medlem

Helt klart ett av de bästa multiplayerspelen på flera år. Ni som inte provat än (men gnäller av princip för att alla andra gör det) bör ta chansen, gratis är gott.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Helt klart ett av de bästa multiplayerspelen på flera år. Ni som inte provat än (men gnäller av princip för att alla andra gör det) bör ta chansen, gratis är gott.

Har som så många andra redan provat och håller inte med dig någonstans, som så många andra. Spelet är en stor "suck".

Medlem

MW2 suger >.>


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Jag kan inte pre-loada. Kan nån säja mig varför.

123
Skriv svar