Inför Resident Evil Village-showen i natt avslöjas jakt på höns, grisar, getter m.fl

Robot
Inför Resident Evil Village-showen i natt avslöjas jakt på höns, grisar, getter m.fl
Medlem

Skulle det dyka upp ett nytt demo eller har jag drömt?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Nytt demo skulle komma men vet inte om det var iom detta.

SoL
Medlem

Älskade RE7. village kan jag inte va mer otaggad på. Synd att det går åt mainstream, action hållet igen. Håller förväntningarna extremt låga.

Medlem

Givet köp till Steam. Har slutat kolla trailers redan.

Längtar till jag får ta mina första stapplande steg som Ethan Winters i det stora mörka slottet i jakt på 3 meters bitchen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Oh, vad kul att det kommer en Resident Evil serie på Netflix nu i sommar också

Inaktiv

Trevligt, gillar sånna uppgraderingsystem i spel när man får jaga och få belöningar.

Inväntar däremot med spänning nästa nyhet när PETA har skrivit ett klagomål.

Medlem

Hoppas bara på ett grymt skräckspel och de två senaste rikgit bra jag körde var fan båda RE så jag längtar verkligen till detta. Trist att så få av jättarna vill satsa på skräck. Vill ha mer high-budget skräckspel 😤

1
Skriv svar