Vad är det som gör Fragzone-Fredag så jävla mysigt?

Medlem
Vad är det som gör Fragzone-Fredag så jävla mysigt?

Hej FZa,

Nu tycker jag att det är dags för communityt att ge lite positiv feedback!

I senaste Fragzone-Fredag var det lite ljudstrul och Jocke had glömt att förbereda sig lite. Sådant händer!

För mig är det precis saker som detta som gör Fragzone-Fredag så bra. Det är jordnära och man känner sig som hemma när man drar igång avsnittet. Jag förväntar mig liksom lite småskavanker. Jocke ska vara lite trött mot slutet och Calle ska ha strulat lite med ljudet. Det är Fragzone-Fredag!

Nu uppmanar jag FZas community att skriva av sig lite! Vad tycker ni gör Fragzone-Fredag så bra?

Frilansare

Det var snällt sagt. God lördag!

Medlem
Redaktör
Skrivet av Kjattögel:

Mer bloopers till folket!

Live-bloopers är de bästa!


signatur
Gnällkuk

För min egen del är den enda kritiken egentligen att jag tycker 14:00 är alldeles för tidigt, alltid roligare att vara med live istället för att titta/lyssna i efterhand.

Det känns som en avslappnad variant där man får höra sina digitala kompisar Jocke och Calle prata om vad som hänt i veckan, vad som är på gång osv. Utöver punkter är det liksom inte scriptat utan flyter på som ett normalt samtal - jag tycker det är styrkan. Jag älskar när Jocke kan sitta i tio minuter och raljera om något som inte kanske hör till ämnet, eller när Jocke och Calle diskuterar ett spel eller aktuellt ämne och sedan stämmer av med chatten - bara för att upptäcka att det pågåt ett intensivt diskuterande till topp tre kryddor och ingen har lämnat en rad om vad det precis diskuterat

Tycker det är så skönt med ett program som inte är superseriöst utan har en lättsam ton som är ett underhållningsprogram. Keep up the good work!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Superbra program tycker jag.
Jag lyssnar oftast på Podden alt tittar på repris medans jag springer på löpbandet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Avslappnat
Inga filter
Personkemi
Ursäkt att dricka ”vatten”
Relevant manus
Diskussion om vad som har hänt i branschen senaste veckan på ett kunnigt sätt
Socialt bök i chatten
Humor

Edit: Jämfört med de stora internationella aktörerna så har FZ både en stor bredd och djup. Ni har absolut världsklass i content. Även Fragzone fredag, en del lajvshower från bjässarna skummar bara på ytan. lite oengagerat.

Medeltidsman 🧔

Låt oss inte heller glömma att @Carl Johansson-Sundelius är en fena massa andra saker, såsom att ställa fokus, inte välta kamerastativ och liknande saker


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Klorixx:

Låt oss inte heller glömma att @Carl Johansson-Sundelius är en fena massa andra saker, såsom att ställa fokus, inte välta kamerastativ och liknande saker

Det var fasiken länge sedan jag välte en kamera nu. Det är dags!


signatur

Jockes sköna humor är ett dragplåster! Sen vill man alltid följa Calles skäggväxt, har aldrig stött på någon som får skägget att växa så snabbt och fylligt, vad äter karln?!

Avstängd
Skrivet av Espresso_Bengt:

Jockes sköna humor är ett dragplåster! Sen vill man alltid följa Calles skäggväxt, har aldrig stött på någon som får skägget att växa så snabbt och fylligt, vad äter karln?!

Helt enig, Calles skäggväxt är hypnotiserande. Frugan frågar alltid vad det är jag kollar på? Porr svarar jag och tar bort dräglet från hakan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Espresso_Bengt:

Jockes sköna humor är ett dragplåster! Sen vill man alltid följa Calles skäggväxt, har aldrig stött på någon som får skägget att växa så snabbt och fylligt, vad äter karln?!

Skrivet av jontepasagen:

Helt enig, Calles skäggväxt är hypnotiserande. Frugan frågar alltid vad det är jag kollar på? Porr svarar jag och tar bort dräglet från hakan.

Var tvungen att gå tillbaka och kolla. Kapade skägget, lite av ett misstag, i början av oktober. Så har gått lite drygt ett halvår, och då trimmar jag det ändå lite själv.


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Var tvungen att gå tillbaka och kolla. Kapade skägget, lite av ett misstag, i början av oktober. Så har gått lite drygt ett halvår, och då trimmar jag det ändå lite själv.

https://cdn.fz.se/artikel/fil/1428018?key=51a7bc27107848d6183...

En riktig viking. Eivor ligger i lä.

Medlem

Det är väl just att det är lagom "perfekt", det blir en familjär och relaxad stämning över det hela. En mysig studio med härliga personligheter. Tyvärr är det sällan som tiden passar in för att se live och lyckas dessutom missa avsnitt. Däremot, när tid finns så blir det extra avkopplande att lyssna på vad som hänt på fronten. Kanonformat, fortsätt så här!

1
Skriv svar