Enkätundersökning om Spel

Medlem
Enkätundersökning om Spel

Hej! Lästa igenom alla regler innan och såg inget som var emot detta. Men om man spelar Tv-spel ibland och har 2 minuter över får man gärna göra min enkät för att hjälpa mig i mitt examensarbete. Det handlar om stress, spel och pandemin. Lite brist på svar och söker extra hjälp.

https://survey.su.se/Survey/41381
Tack tack

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Intressant studie!

Vore kul om du kommer återkomma till den här tråden när ni sammanställt resultatet om ni får göra det offentligt. vore kul o se vad graferna kommer visa.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Klart man bidrar till vetenskapen.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av SunShine:

Intressant studie!

Vore kul om du kommer återkomma till den här tråden när ni sammanställt resultatet om ni får göra det offentligt. vore kul o se vad graferna kommer visa.

Håller med ovan skribent!

Har också svarat och skulle gärna ta del av resultatet på något sätt


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Inaktiv
Medlem

Klart man ställer upp!

Medlem

Fyllt i och hoppas även vi här får ta del av sammanställt resultat.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Fyllt i, men några reflektioner på frågorna:
"Oro, stress eller ångest" är tre olika saker - ni väljer här att slamma ihop dom till en kategori. Det kommer innebära att det blir väldigt svårt att tolka respondenternas svar, för att förstå dom. Men, ni kanske inte är hermeneutiker!

Kvantitativ studie eller? Kandidat?


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem
Skrivet av Settet:

Hej! Lästa igenom alla regler innan och såg inget som var emot detta. Men om man spelar Tv-spel ibland och har 2 minuter över får man gärna göra min enkät för att hjälpa mig i mitt examensarbete. Det handlar om stress, spel och pandemin. Lite brist på svar och söker extra hjälp.

https://survey.su.se/Survey/41381
Tack tack

Enkäten hittas ej

1
Skriv svar