Valheim uppdaterat, billigare bryta ny mark

Robot
Valheim uppdaterat, billigare bryta ny mark

Och förbättringar under ytan.

#valheim


Medlem

Slutat. Men endast satt det lite på paus. Väntar lite tills de i alla fall fixat klart med nuvarande bioms.
Sjukt bra för att vara Early access. Men fortfarande Early access

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Fick in 20-30 timmar där i den värsta hetsen. Tänkte vänta ett par månader, kanske ett halvår, innan jag ger mig in igen.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Väldigt små uppdateringar just nu. Ska ta en titt igen efter nästa stora update, men just nu känner jag mig klar med spelet. Inte för att jag klagar med 150+ spelade timmar


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Hoppar väl på tåget när det inte tar dagar att samla material och man måste ha workbench och shit utplacerade överallt för kunna bygga.

Medlem

Jag tycker inte att det ska vara för enkelt att bygga. Vet inte om jag gillar att det har blivit billigare att fixa marken. Tycker att det ska ta på krafterna att göra det.

Medlem

Väntar på ny content innan vi drar igång igen.

Jag var iofs inne en timma idag (första på 2-3 veckor) för att testa uppdateringen.
Det är mycket skönare att fixa med terrängen nu!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Många av kommentarerna ovan bekräftar bara att man gör rätt beslut att inte hoppa på EA för tidigt, oavsett hur populärt det blir inledningsvis


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

RmK
Medlem

Jag älskar byggdelen av dessa typer av spel och har hittills sänkt 130 timmar i spelet. Dessa förändringar är välkomna, framförallt prestandaförbättringen där jag gick från 45fps till 55-60 vid vår största bas. Spelar fortfarande men kommer inte förlänga tiden på vår server då majoriteten av vår grupp har tröttnat.

Medlem

Vi spelade ett gäng vid release men vi nötte lite väl hårt så de flesta av oss har lagt Valheim på hyllan ett tag. Blir säkert mer lir igen när det kommer mer innehåll i framtiden. Fantastiskt spel för övrigt och kul att utvecklarna finns här i landet.

Medlem

Älskar det och har kört 200 timmar, vill starta det nu men tänker försöka vänta några månader till. Inte klarat det helt än kört permadeath o chillat.

Inget Vaxin men en väldigt bra lindring av pandemi symptomen, 95h in, 3 bossar kvar men tar det lugnt och njuter

Medlem

Ett spel man vill ha till ps5an. Vill också ha Frostpunk till switchen innan jag köper det spelet alltså.

Medlem

jag kör på valheim sveriges servrar iaf, det duger gott å e skoj. har 85 timmar nu


signatur

//monster

1
Skriv svar