Marvel's Avengers-regissör tackar för sig, återvänder till Naughty Dog

Robot
Marvel's Avengers-regissör tackar för sig, återvänder till Naughty Dog

Shaun Escayg regisserade Uncharted: The Lost Legacy.

#crystal-dynamics, #marvels-avengers, #naughty-dog


Medlem

Välkommen hem.

Medlem

Många av Sonys studior har växt rejält och Naughty Dog, Insomniac, Guerrilla och Santa Monica verkar alla hålla på med flera projekt.

Medlem

Ah gött. Lost Legacy var svinbra. Tyckte det var bättre än Uncharted 4.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

this is a good day


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Gen
Medlem

Last of Us 2 PS5 patch borde väl dyka upp snart eller hur?

Medlem
Skrivet av SunShine:

Ah gött. Lost Legacy var svinbra. Tyckte det var bättre än Uncharted 4.

Lite mer optimerat och tajtare än Uncharted 4, jag gillade det nog lite mer också.
Sen så var ju delar av slutet i Uncharted 4 inte top notch, Lost legacy hade väl mindre dippar.

Vet inte hur jag ser på Uncharted 5, men spin-offs låter ju intressant.
Alternativet är att de behåller typ gameplay, men byter miljö, alltså går tillbaka i tiden eller ett spel med liknande mekanik som utspelar sig i framtiden kanske?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Lite mer optimerat och tajtare än Uncharted 4, jag gillade det nog lite mer också.
Sen så var ju delar av slutet i Uncharted 4 inte top notch, Lost legacy hade väl mindre dippar.

Vet inte hur jag ser på Uncharted 5, men spin-offs låter ju intressant.
Alternativet är att de behåller typ gameplay, men byter miljö, alltså går tillbaka i tiden eller ett spel med liknande mekanik som utspelar sig i framtiden kanske?

Japp, spel som Uncharted mår bra av att inte bli för långa tycker jag så där var lost Legacy perfekt för mig. Och gillade storyn bättre, som du säger den kändes tightare.
hehe ja lite intressanta idéer där. Får väl se vad Stygga Hunden hittar på framöver. Känns som vi kan få spela som Nathans dotter i ett spel i framtiden iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Gen:

Last of Us 2 PS5 patch borde väl dyka upp snart eller hur?

Konstigt nog verkar de snarare sats på någon remake av remastern för LOU1 istället - börjar likna GTA V

1
Skriv svar