Square Enix kommer till E3 2021

Robot
Square Enix kommer till E3 2021

Kommer dit med någon form av utannonsering.

#e3, #e3-2021


Skribent

Att de blivit uppköpta av MS?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ska de remakea FF7 Remake?

Medlem

FFXVI byter namn till Final Fantasy Versus XIII-2 och leds numera av Nomura. Släpps 2029. Ni hörde det här först.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Skribent
Skrivet av Spoonfish:

Ska de remakea FF7 Remake?

Skrivet av Arzei:

FFXVI byter namn till Final Fantasy Versus XIII-2 och leds numera av Nomura. Släpps 2029. Ni hörde det här först.

Jag tror på en kombination av det här.

Nomura tar över och slår ihop FF VII remaken med XVI. Det blir således Final Fantasy VII Remake Versus Final Fantasy XVI och ja, det släpps 2029, eller tidigt 2030.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag vill se, jag MÅSTE ha, mitt psyke behöver uppföljare i serier som Deus Ex, Thief och Tomb Raider.
Fantastiska spelserier som Square-Enix sitter på.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Skulle även kunna vara något relaterat till Just Cause.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av Johlor:

Att de blivit uppköpta av MS?

Den dagen den sorgen.
Är dags att xbox börjar leverera spel istället för att köpa fler studios.

Att folk verkligen vill att xbox får monopol skrämmer mig.

Medlem
Skrivet av Johlor:

Att de blivit uppköpta av MS?

Om det enda vore så

Medlem

FFXVI tar jag gärna en ny titt på, diggar den mörkare tonen väldigt mycket!

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Jag vill se, jag MÅSTE ha, mitt psyke behöver uppföljare i serier som Deus Ex, Thief och Tomb Raider.
Fantastiska spelserier som Square-Enix sitter på.

Tomb Raider kan nog hända, men Deus Ex ligger väl på is då senaste sålde rätt dåligt? Oförtjänt dåligt vill jag också tillägga.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Tomb Raider kan nog hända, men Deus Ex ligger väl på is då senaste sålde rätt dåligt? Oförtjänt dåligt vill jag också tillägga.

Det stämmer. Tyvärr, då jag personligen tycker väldigt mycket om det senaste Mankind Divided. Ett av mina favorit lir. Klarat det 2 gånger till Steam. Tror tyvärr inte att något av de 3 serierna visas upp..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Chrono Break!

1
Skriv svar