Red Faction: Guerrilla patchat

Robot
Medlem
Red Faction: Guerrilla patchat

Spelet går inte att lira i Multiplayer och det går inte att styra fordon i singelplayern.

Totalt värdelös port.


signatur
Inaktiv

Äntligen är speedup-problemet (förhoppningsvis) löst. Ska testas senare. Jag har haft spelet i ett par månader och det har varit mer eller mindre ospelbart.

Hoppas de fixar Saints Row 2, jag har fortfarande inte lyckats fått spelet att starta.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Tack! Äntligen en fix till speedup skräpet. Har stört mig på det enormt. Likaså turret sensitivityn.

Medlem

Älskade Red Faction. Grymt roligt spel.

Medlem

Har de fixat 1 sec+ delayen vid styrning med Mus? testade spelet men kan ju säga att det var den sämsta o mest horribla upplevelse jag någonsin haft.

Medlem

Spelet funkar för mig, men med den här patchen så har jag fått problem med spelet om jag har crossfire på med mina två ati kort? Grafiken blinkar (flashar) hela tiden, om jag stänger av AI (=ingen crossfire) så funkar allt som sagt men till sämre prestanda förståss.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

nj
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Spelet funkar för mig, men med den här patchen så har jag fått problem med spelet om jag har crossfire på med mina två ati kort? Grafiken blinkar (flashar) hela tiden, om jag stänger av AI (=ingen crossfire) så funkar allt som sagt men till sämre prestanda förståss.

Har du tittat något i spelets officiella forum? Du hittar deras troubleshooting-forum här där det diskuteras rätt mycket. Finns bla en 18 sidor stor tråd som diskuterar den senaste patchen.

Medlem

Antar att ljudproblemen inte är fixade? :/

Medlem

Har tänkt köpa Guerrilla när priset sjunker men det verkar som att jag bör köpa till 360 och undvika PC-versionen efter att ha läst dessa inlägg.

Ama rite?

Medlem

Jag hade nog kört 360-versionen ja, såvida du inte har en väldigt kraftig dator.

Så är väl kanske inte styrningen den bästa hellr, men har inte stört mig på den så mkt som den stundtals rätt låga fps:n. Övriga problem som ljud och konstigt snabbspelgång har jag inte märkt av.

Medlem

De skulle gått mer till sina rötter och gjort ett riktigt grymt FPS som det första spelet det var äg, och sätt er inte och gör en grafikmotor som är seg när det finns grymma att köpa. visseligen dyra men om det gör spelet snuskigt snyggt direkt så varför inte liksom.

Medlem

Var väl på tiden. Speciellt med prioteringsproblemet.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar