Amazon gav upp, men The Lord of the Rings Online stretar på

Robot
Amazon gav upp, men The Lord of the Rings Online stretar på

Älskade verkligen LOTR: Online, halkade aldrig in på World of Warcraft, utan jag satte några år med detta istället. Helt fantastiskt att det fortfarande är uppe och snurrar, undrar om man borde ta en titt tillbaka in igen?

Skribent
Skrivet av SystemIDentifier:

Älskade verkligen LOTR: Online, halkade aldrig in på World of Warcraft, utan jag satte några år med detta istället. Helt fantastiskt att det fortfarande är uppe och snurrar, undrar om man borde ta en titt tillbaka in igen?

Var mer för Wow då mina kompisar spelade det. Men LOTRO var otroligt mysigt, och hade i alla fall då världens bästa och snällaste community. Hjälpsamma, välkomnade och jättetrevliga.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Älskade verkligen LOTR: Online, halkade aldrig in på World of Warcraft, utan jag satte några år med detta istället. Helt fantastiskt att det fortfarande är uppe och snurrar, undrar om man borde ta en titt tillbaka in igen?

Tyvärr är spelet sjukt p2w.. Men har fortfarande många spelare och släpper riktiga expansioner.

Medlem

Spelar fortfarande av och till även om det inte är så mycket nu för tiden. Är dock inne i Mordor och tristare miljö får man leta efter...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Johlor:

Var mer för Wow då mina kompisar spelade det. Men LOTRO var otroligt mysigt, och hade i alla fall då världens bästa och snällaste community. Hjälpsamma, välkomnade och jättetrevliga.

Det låter sannerligen som en fördel to rule them all, för ett mmo. ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Skrivet av Johlor:

Var mer för Wow då mina kompisar spelade det. Men LOTRO var otroligt mysigt, och hade i alla fall då världens bästa och snällaste community. Hjälpsamma, välkomnade och jättetrevliga.

Det var det som gjorde att jag fastnade. Känns som att the playerbase var något äldre i LOTRO än i Warcraft också, vilket passade mig.

Medlem

är spelet gratis eller? vilka restriktioner är det för icke prenumeranter.? hoppas jag stavade det rätt.

Medlem

Var det inte LOTRO som spelades när ventrilo harassment gjordes? Det är iaf det första jag tänker på när jag hör LOTRO nämnas 😁

https://youtu.be/FvL-WGcoBis


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Älskade det fram tills det blev f2p/vip tjohejs.
Och som nämndes tidigare i annan tråd, det tekniska har verkligen inte åldrats bra, tyvärr. Önskar det kommer ett nytt mmo i samma underbara värld


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Geeks Gaming

Ah, åren med lotro ❤️

Jag började spela vid launch och åren när codemasters höll i Europadelen var riktigt magiska!
Snacka om minnen för livet!

Inaktiv

Lotro är fantastiskt, jag är en Tolkien nörd, och att möta karaktärerna från böckerna, och sedemera filmerna, var magiskt, för att citera Gunde Svan: Jag fick ståpäls.

Du kan nuförtiden också använda addons, sådana som bara gör livet lite lättare:

https://www.lotrointerface.com/downloads/info663-LOTROPluginC...

Skribent
Skrivet av SystemIDentifier:

Det var det som gjorde att jag fastnade. Känns som att the playerbase var något äldre i LOTRO än i Warcraft också, vilket passade mig.

Tror det var mer dedikerade fans av tolkien snarare, vilket också givetvis kan vara en äldre generation. Men träffade många yngre som var fan av filmerna och de var lika trevliga och hjälpsamma som de äldre. Så jag tror mer på att det bara berodde på färre spelare och med färre spelare, tightare community. Du blir också mer mån om att personen ska stanna om du stöter på nya spelare.

Men ovasett väldigt mysigt spel. Konserter vid "kalasträdet" i Fylke där folk samlades var riktigt spelmys. Bara det där att man kunde spela instrument och synka det i grupp, hur awesome var inte det?


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar