Playstation Plus Video Pass-logo publicerades av Sony, plockades kvickt ner

Robot
Playstation Plus Video Pass-logo publicerades av Sony, plockades kvickt ner
Medlem

Motsvarar det Bravia Core så kan det vara intressant för egen del.
Vill gärna ha en videoströmnings tjänst med bra kvalité, gärna där de experimenterar med till exempel högre FPS och 3D också

Medlem

Jätteointressant. Fattar inte heller varför de sätter Playstation-märket på tjänsten.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Sååå inte värt det att försöka slå sig in med netflix, prime, hbo etc... Kommer aldrig röra det

Medlem
Skrivet av robbis:

Sååå inte värt det att försöka slå sig in med netflix, prime, hbo etc... Kommer aldrig röra det

Tja, är det en deal där spel, film och musik ingår så kan det nog bli intressant för många!

Inaktiv
Skrivet av robbis:

Sååå inte värt det att försöka slå sig in med netflix, prime, hbo etc... Kommer aldrig röra det

Så även om du hade betalt för PS plus och denna tjänsten hade ingått så hade du inte rört den?

Är väl inget omvälvande men lite mervärde i tjänsten är väl inte fel. Om man får gissa lite så är detta nog bara ett drag av flera, eller kanske man till och med kan anta.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Motsvarar det Bravia Core så kan det vara intressant för egen del.
Vill gärna ha en videoströmnings tjänst med bra kvalité, gärna där de experimenterar med till exempel högre FPS och 3D också

The Last of Us - The anime! Exklusivt för PSVR!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Lägger dom in funimation och crunchyroll blir man väldigt glad.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Så även om du hade betalt för PS plus och denna tjänsten hade ingått så hade du inte rört den?

Är väl inget omvälvande men lite mervärde i tjänsten är väl inte fel. Om man får gissa lite så är detta nog bara ett drag av flera, eller kanske man till och med kan anta.

Sa upp mitt ps plus för år och dar sedan. Sålt alla konsoler.

Medlem
Skrivet av robbis:

Sa upp mitt ps plus för år och dar sedan. Sålt alla konsoler.

Oj, då missar du ju en mängd fantastiska spel. Nintendo, Sony och nu snart Microsoft besitter ju fantastiska spel. Som spelentusiast känns det som att det blir väldigt tomt.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

The Last of Us - The anime! Exklusivt för PSVR!

Ja, jag kan ju drömma i alla fall:D

Inaktiv
Skrivet av robbis:

Sa upp mitt ps plus för år och dar sedan. Sålt alla konsoler.

Jag förstår av din logo att du inte använder dig av PS etc. Men för de som faktiskt gör det är det väl trevligt att få ut mer av pengarna?

Flakmonkey
Skrivet av Neverwild:

Lägger dom in funimation och crunchyroll blir man väldigt glad.

Gillar man anime så är ju det riktigt intressant förstås, men utöver det så har ju Sony studios som gör annan TV och film också. Så lägger de inte det i nuvarande plus eller erbjuder det som ett extrapaket för en billig penning så kan jag se mig själva hoppa på det tåget.

Dock är det väl knappast något som får den som bara är intresserad av spel att skaffa sig en PS5a direkt

NuZ
Testpilot

Hmm spännande! Hoppas på inte bara film utan spel och kanske deras publicerade musik också. Då kanske de har en chans mot Netflix, Prime osv


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Men varför? Dom andra aktörerna är bra på musik och film. Och deras utbud är stort sett samma.
Vill inte ha en till. Koncentrera på spel istället.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Kasta in rubbet för 99:-/månad,inga hållhakar,valfri stream/download på spel,inget mer namn-skit bara PS-Access. Men de vill väl maximera vinsten och sålla ut och så sitter man där om 10 år med 3 tjänster bara för att kunna spela om och ytterligare 4 bara för att kolla på tv. Kanske 2 till för att maten ska komma hem och kanske lagas,1 för att tanka/ladda bilen osv hahahaha 😂

1
Skriv svar