Klart! Nu behövs inte längre Xbox Live Gold för free-to-play-spel på Xbox

Robot
Klart! Nu behövs inte längre Xbox Live Gold för free-to-play-spel på Xbox
Medlem

Det var ju lite surt, har det bara för att barnen spelar Minecraft som är ett betalspel. Surt att vi som betalt för oss måste betala ännu mer

Medlem

Lite uppmärksammande ändå att Halo Infinites multiplayer kommer kunna spelas helt gratis. Guld värt för egen del då jag slipper betala för Xbox Live och kan avnjuta Halos alla komponenter när det väl släpps. Den enda kostnaden som jag debiteras för är engångskostnaden vid release.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Lite uppmärksammande ändå att Halo Infinites multiplayer kommer kunna spelas helt gratis. Guld värt för egen del då jag slipper betala för Xbox Live och kan avnjuta Halos alla komponenter när det väl släpps. Den enda kostnaden som jag debiteras för är engångskostnaden vid release.

Låter som du köpt en konsol också? Varför inte skaffa gamepass när halo infinite släpps så minskar du kostnaden ännu mer.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Låter som du köpt en konsol också? Varför inte skaffa gamepass när halo infinite släpps så minskar du kostnaden ännu mer.

Sant, men jag är av det traditionella synsättet att jag vill 'äga' spelet i det långa loppet. Samtidigt har du en poäng att GamePass minskar ingångskostnaden ännu mer och öppnar dörren för massor av spel. Problemet är att jag nog inte har tid att nyttja detta fullt ut och när väl prenumerationstiden har passerats står jag utan spel.

1
Skriv svar