Ambitiösa Odyssey-expansionen till Elite Dangerous släpps i maj

Robot
Ambitiösa Odyssey-expansionen till Elite Dangerous släpps i maj

Pc-versionen, alltså. Konsolkramare får hålla på sig.

#elite-dangerous, #elite-dangerous-odyssey


Geeks Gaming

Extremt skeptisk... Inte till Expansionen i sig. Utan att dom hinner få bort alla buggar och problem som finns i alphan just nu.

Medlem

Luktar lite som att PC-versionen kommer att agera beta för konsolerna då, om man ska vara ärlig. För precis som Jinxswe säger är det många buggar som måste fixas och en grafikmotor som måste optimeras baserat på det jag sett i alphan.

Medlem

Det är så här man gör stora rymdsimulatorer. Börja smått och sedan expandera.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Har inte spelat alphan själv men följt den på reddit och youtube och än så länge är det inget som får mig att vilja kasta mig in i spelet igen, tyvärr!

Jättekul att de lägger till markstrider men besviken på att de inte gör universumet djupare sett till skeppen etc.

Men blir gladeligen överraskad!

Medlem

<3!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tappade intresset när Frontier bestämde sig för att totalt ignorera nya generationen konsoler. De vägrar fullständigt svara på frågor om det. Jag har lagt (på tok) för mycket tid på spelet på PS4 och nästan ingen tid på PC-versionen. Det hade väl gått an om det var cross-save eller man kunde föra över sin PS4-profil, men man skiter i att svara på det också. Så för mig är spelet stendött, inte en krona till.

Lite synd de lägger tid på det här när de verkligen behöver göra något åt de astråkiga "uppdragen" och hela det - tja, egentligen totala bristen på - uppdragssystemet.

Inaktiv
Skrivet av lerb:

Är det "bara" planeter etc man kommer kunna gå runt på eller kan man gå av skeppet och strosa omkring på stationer med?

Och om man nu kan sträcka på benen på en planet.. Vad kan man göra? Har de sett till att funktionen har ett gameplay så att säga?

Sorry, dåligt påläst 🙂

Tyvärr bara planetkroppar samt rymdbaserna. Så fortfarande inget springa runt i skeppet.

Oj, påminde om Mass Effect och samma grafiska motor som Destiny 2.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer blir riktigt nice. Alphan va riktigt kul åxå.

1
Skriv svar