Koolt! Farming Simulator 22 sår sin vildhavre i höst till alla möjliga format

Robot
Koolt! Farming Simulator 22 sår sin vildhavre i höst till alla möjliga format
Medlem

Woohoo lets go!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dralle:

Woohoo lets go!

Du menar "Moohoom lets go"?


signatur
Inaktiv

Alltså jag vill så gärna tycka om Farming Simulator men är väl bara att inse att man inte är automatiskt bonde bara för att man är skåning.. En dyster insikt!!

Medlem

Yeay! 😃 har PLÖJT ned otaliga timmar i Farming Simulator 19 detta år, spelet ser inte mycket ut för världen men man blir riktigt manisk efter nån timma när man byggt upp gården och köpt på sig massa maskiner och timmarna bara flyger iväg! Jag ska bara mata fåren tänker man och vips är klockan halv två på natten 😂
Detta ser jag fram emot! 😀

Medlem

Aldrig kört. Typ Harvest Moon på steroider, eller snarare pellets?

Medlem

1412 timmar i FS19 än så länge, japp jag är störd men det är så sjukt rogivande!

Medlem
Skrivet av MLundin:

Aldrig kört. Typ Harvest Moon på steroider, eller snarare pellets?

Långsamt Euro Truck Simulator på en bondgård typ, men lite mer att göra än att bara köra.

Medlem

Kommer ju införskaffas, jag fastnade rejält för FS19.

Var ett tag sen jag spelade, största irritationen var väl fysiken med balar och pallar. Hoppas det blir bättre i höst, om det inte redan är fixat?

Medlem

Detta blir köp direkt, hoppas det blir 4k 60 fps på xbox series x. Tycker 19 är lite b grafiskt på konsolerna.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Detta blir köp direkt, hoppas det blir 4k 60 fps på xbox series x. Tycker 19 är lite b grafiskt på konsolerna.

Vill se hur en Komocka ser ut i 4k med Ray Tracing.

Medlem

Nu kommer behovet av xsx (även om kontrollerna är bättre på pc)

Medlem

Kan tipsa om Cattle and Crops om man tycker sådant här är roligt.
https://store.steampowered.com/app/704030/Professional_Farmer...

Har inte testat det själv, men så vitt jag förstår så fokuserar det lite mer på realism. Inte lika mycket innehåll som Farming Simulator.

Medlem
Skrivet av Millmount:

Vill se hur en Komocka ser ut i 4k med Ray Tracing.

Förhoppningsvis är det en av de stora nyheterna i detta.

Medlem

Har ni koll på era talesätt?

"Koolt! Farming Simulator 22 sår sin vildhavre i höst till alla möjliga format"

Betyder bokstavligen: "Koolt! Farming Simulator 22 har sex med alla i omnejd i höst till alla möjliga format".

#rule34 detta tack

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Du menar "Moohoom lets go"?

Snarare "All Bound For Mu Mu Land"........


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

En av de mysigare mp-serier jag någonsin spelat. Dock är mina vänner inte lika frälsta som jag så har fått jobba med modden Courseplay en hel del. Funkar jävligt bra men är ändå lite ensamt. :'(

Medlem

Har svårt att tro att detta kan bli något annat än ett mästerverk. 19 är ett av mina absoluta favoritspel från de senaste åren.

Medlem
1
Skriv svar