PS5 får nytt AAA-multiplayer-spel från ny studio

Robot
PS5 får nytt AAA-multiplayer-spel från ny studio

Firewalk Studios hintar om storspel.

#firewalk-studios


Medlem

Ska Sony få sitt första exklusiva FPS multiplayer på två generationer?
Ska bli intressant att följa en Sony nyhet för en gångs skull.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem

Väldigt spännande!

Medlem

Ja, det här får man hålla utkik efter! Antar att det ligger en bit fram i tiden dock.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

Är personligen inte ett dugg intresserad av multiplayer. Bara EAs Battlefield serie. Bara SONY låter sina egna interna toppstudios vara så de kan fortsätta med att göra sina grymma tunga singel player äventyr så är jag nöjd. Något som de verkar göra även.

Kul nyheter dock för er som gillar multiplayer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Ac3 Toni:

Ska Sony få sitt första exklusiva FPS multiplayer på två generationer?
Ska bli intressant att följa en Sony nyhet för en gångs skull.

Så olika det kan vara. Jag är inte ett dugg imponerad av FPS på konsoler och hoppas på en tredjepersonsupplevelse istället. Tycker det känns mycket mer naturligt att sikta och styra med tangentbord och mus när man kör förstapersonspangare.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

KoP
Medlem

Så fort jag hörde "multiplayer" så dog hypen.

1
Skriv svar