Upptäck de färglada miljöerna i kommande Biomutant

Robot
Upptäck de färglada miljöerna i kommande Biomutant

Ett spel som verkar vara mer än bara hetsig action.

#biomutant, #miljöer, #trailer


Gnällkuk

Såg ju tokmysigt ut


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Längtar! ♥

Medlem

Det ser ju förjävla trevligt ut det här spelet. Hoppas det är det också.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Krambjörnarna för vuxna. Jättemysig trailer, gillar tempot och lite små inblick i vardagslivet för de fluffiga små kräken.

Medlem

Ser riktigt välutvecklat ut. Sjukt hur 20 pers kan göra (vad jag tror) ett betydligt bättre spel än AAA studios som gjort tex dragon age inquisition som känns och spelas som ett kefft skolprojekt från 2004

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ser riktigt välutvecklat ut. Sjukt hur 20 pers kan göra (vad jag tror) ett betydligt bättre spel än AAA studios som gjort tex dragon age inquisition som känns och spelas som ett kefft skolprojekt från 2004

När utvecklare gör spel med kärlek till just spel är det mycket större chans att bli en hit jämfört med om 200 Pers jobbar på ett spel som målet är bara ska sälja.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

eld
Medlem
Skrivet av Molotov:

När utvecklare gör spel med kärlek till just spel är det mycket större chans att bli en hit jämfört med om 200 Pers jobbar på ett spel som målet är bara ska sälja.

Medans jag föredrar kärleksprojekt på alla sätt å vis så dör de flesta i barnasängen, och även pengasektorn av industrin består av stora hittar!

Medlem

Kommer spelet vara optimerat till de nya konsolerna för det står endast ps4 och xbox one på slutet av klippet.

Medlem

Kommer inte ihåg att jag reagerade på hur oerhört snyggt spelet är när dom visade det första gången så jag vet inte om jag inte tittade så noga då eller om dom uppgraderat grafiken sen dess.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av eld:

Medans jag föredrar kärleksprojekt på alla sätt å vis så dör de flesta i barnasängen, och även pengasektorn av industrin består av stora hittar!

Jag menade bara att man ska inte förvånas över att mindre studios gör bättre spel än AAA-industrin.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Alltså, detta lir ser så sjukt nice ut! Allt jag önskar är att liret har 60 fps på ps5


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ser ut att kunna bli årets charmigaste spelsläpp. Kan mycket väl bli årets första spelköp för min del.

eld
Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag menade bara att man ska inte förvånas över att mindre studios gör bättre spel än AAA-industrin.

förvånad får man bli, det kostar pengar att göra tungt visuella spel!

Men den här studion byggdes ju av folk med mycket bakgrund i snygg grafik och sen senare massor med pengar att spendera på outsourcing plus testare, så även om studion ligger på 20 pers så är nog credits-listan lite större.

Det är inte det vanligaste att man ser så snygga spel från så små studios.

Medlem

Gissar att det är (och se ut) ungefär som Hob fast ännu mer openworld rpg.
Kung fu tvivlar jag på... gissar vanligt simpelt som i Hob, om det nu är stridskonst de syftar på. (grafik 3/5).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har sett några trailers tidigare men blev riktigt hypad idag när jag insåg hur när release vi är.
Sjukt cool design och stor variation på karaktärerna man fått se hittills. Kanske blir detta mitt första köp till PS5.
Ny trailer igår

Medlem
Skrivet av magnne:

Ser ut att kunna bli årets charmigaste spelsläpp. Kan mycket väl bli årets första spelköp för min del.

Little Devil Inside ser också sjukt charmigt ut. Dessa två spel står högt på listan just nu.

1
Skriv svar