PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

De verkar vara slut nu på power.se

Medlem

Damn, det gick undan! Jag lyckades prångla hem en. Demon's Souls och It Takes Two med frun, let's go!

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Senast så gick det inte att boka i förväg.

Japp, kompisen var till elgiganten idag och det är internet som gäller.

Medlem

Såg på Elgigantens Instagram att de ska släppa mer info om PS 5-släpp på deras stream imorgon (torsdag) vid klockan 18!

Medlem
Skrivet av Frolle:

Såg på Elgigantens Instagram att de ska släppa mer info om PS 5-släpp på deras stream imorgon (torsdag) vid klockan 18!

Elgigantengaming då eller? Hittar inget om det på deras instagram. Hittade ej heller något på vanliga elgigantens instagram.

Medlem
Skrivet av Slugger:

Elgigantengaming då eller? Hittar inget om det på deras instagram. Hittade ej heller något på vanliga elgigantens instagram.

Såg att de hade skrivit en kommentar på deras egna bild. Info om PS5 på deras stream klockan 18.

Medlem
Skrivet av n1iz:

Såg att de hade skrivit en kommentar på deras egna bild. Info om PS5 på deras stream klockan 18.

Jag fick också leta en bra stund. Väldigt dold info.

Medlem
Skrivet av Slugger:

Elgigantengaming då eller? Hittar inget om det på deras instagram. Hittade ej heller något på vanliga elgigantens instagram.

Elgigantengaming japp. Som de andra skrev i tråden här så är det i en kommentar på deras senaste bild, den på tangentbordet!

Medlem

Köpte en oöppnad xbox sx för ca 200kr dyrare än i butik. En grabb som vunnit i en tävling av Jockiboi. 😂


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Mediamarkt har en utlottning för kundmedlemmar idag(22/4) för chansen att få köpa en PS5. Anmälan stänger 23:59. Det är PS5 med två handkontroller och skivspelare för 6789kr som gäller.

https://www.mediamarkt.se/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelClubHome

Medlem
Skrivet av Veonz:

Mediamarkt har en utlottning för kundmedlemmar idag(22/4) för chansen att få köpa en PS5. Anmälan stänger 23:59. Det är PS5 med två handkontroller och skivspelare för 6789kr som gäller.

https://www.mediamarkt.se/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelClubHome

Anmält mig, bara att hålla tummarna nu då 😊

Medlem
Skrivet av Veonz:

Mediamarkt har en utlottning för kundmedlemmar idag(22/4) för chansen att få köpa en PS5. Anmälan stänger 23:59. Det är PS5 med två handkontroller och skivspelare för 6789kr som gäller.

https://www.mediamarkt.se/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelClubHome

Tack! Jag och min sambo reggade sig för att dubbla våra chanser

Medlem

Ska man få något confirmation mail från MM när man anmält sig?

Medlem
Skrivet av Frolle:

Såg på Elgigantens Instagram att de ska släppa mer info om PS 5-släpp på deras stream imorgon (torsdag) vid klockan 18!

Elgiganten Gaming sänder live just nu på deras Youtube-kanal och Twitch. De kommer med informationen angående PS5:an senare under streamen.
https://youtu.be/pyJlMWsEYU4
https://www.twitch.tv/elgiganten_se

Medlem

Elgiganten kommer öppna upp för utlottning över måndag-tisdag nästa vecka och utlottningen kommer ske dagen efter på onsdagen, om jag inte hörde fel på streamen.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Elgiganten kommer öppna upp för utlottning över måndag-tisdag nästa vecka och utlottningen kommer ske dagen efter på onsdagen, om jag inte hörde fel på streamen.

Och det är över Instagram så håll koll där redan på måndag.

Medlem

Någon som vet när MM gör sin dragning? Hade varit riktigt trevligt att säkra en konsol till min lillebror som fyller år snart (Sannolikheten är förmodligen minimal)

Medlem

YES YES YES! Jag fick en från MediaMarkt, så nu är den beställd.

Medlem

Jag fick också en! Det var jag inte alls inställd på. Men PSVR-adaptern är levererad och ett par spel har man ju redan tack vare PS+ så det är väl bara att köra.

Skrivet av Veonz:

Mediamarkt har en utlottning för kundmedlemmar idag(22/4) för chansen att få köpa en PS5.

Tack för tipset!

Medlem

Jag fick också en möjlighet att köpa av mediamarkt. Det var jag inte alls inställd på. Trodde det skulle kännas spännande och kul. Men jag känner mig mer som att jag pliktköper konsolen. Grattis arbetare X - du har fått rätten att handla! Ge dina pengar till nästa storföretag.

Ändar mig säkert när jag har fått hem den.

Inaktiv

Jag vann också rätten att köpa en Dock har jag redan en. Någon som är sugen på koden ?

Edit: borta

Medlem

Fick också en kod, underbart

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Jag vann också rätten att köpa en Dock har jag redan en. Någon som är sugen på koden ?

Aa sure ifall du inte vill ha den så tar man den gärna hade ju vart skit nice.

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Jag vann också rätten att köpa en Dock har jag redan en. Någon som är sugen på koden ?

Edit: borta

Hahah fan då, aja.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Jag fick också en möjlighet att köpa av mediamarkt. Det var jag inte alls inställd på. Trodde det skulle kännas spännande och kul. Men jag känner mig mer som att jag pliktköper konsolen.
Ändar mig säkert när jag har fått hem den.

Precis min känsla.
Och min förhoppning inför nästa vecka.

Medlem

Hade också tur att får köpa en från mediamakt så äntligen kan man avboka sin plats från Dustin (som man inte hört ett knyst från sedan början av februari för övrigt)

Stort tack till alla er som hjälper till och tipsar vart man kunnat handla/vara med i utlottningar till en konsol.

Medlem

Yayy Jag fick också en kod på MediaMarkt idag! Verkar vara en rätt stor batch de fått eller?
Bäställt och klart, slipper man fundera mer på detta

Medlem

Man får beundra er framåtanda att jaga efter ps5.

Känns som man kan vänta till jul/våren 22 dom lär ju inte lansera ps5 modell nyare på många år.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hej! Fick också kod hos MM men när jag ska göra beställningen står det fiktivt pris 99.9000 typ och att priset ska ändras när jag kommer till kassan.

Någon som hade likadant & att priset blev rätt till slut?

Medlem
Skrivet av Sussi1984:

Hej! Fick också kod hos MM men när jag ska göra beställningen står det fiktivt pris 99.9000 typ och att priset ska ändras när jag kommer till kassan.

Någon som hade likadant & att priset blev rätt till slut?

Det står i mailet exakt hur man ska göra så innan köpet gjorts så kommer det riktiga priset stå ovanför slutför-knappen

Skriv svar