Spana in den skitiga Warhammer-underjorden i Necromunda: Hired Gun

Robot
Spana in den skitiga Warhammer-underjorden i Necromunda: Hired Gun

I en underhive råder det aldrig brist på jobb för en prisjägare.

#Necromunda-hired-gund, #Streum-on-studio


Medlem

Såg ju inte alltför pjåkigt ut. So many games, so little time.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Ser rätt fett ut faktiskt. Coolt med hunden, hoppas den fungerar bra och inte är i vägen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent

Tror det kan bli riktigt bra, har gillat deras tidigare spel. Hoppas att de lyckats inkludera tillräckligt med variation i uppdragen så att man inte tröttnar efter några timmar.

Medlem

1313 wh40k. ser najs ut.

Medlem

Ser helt okej ut, betydligt mer intressant än Darktide för min del.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag hoppas att ett wh40k spel lyckas bättre när fokus inte ligger på space marines.
Speciellt när en tv-serie baserad på Eisenhorn trilogin är på G.

Medlem

undra om det kommer med femtioelva dlcs som alla andra gw spel

Medlem

Det här är spännande! Tänkte just på olika kulter som kan existera där nere och de verkar bekräfta att man stöter på dem.

Medlem

Får lite vibbar av att detta kan bli vad Shadow of mordor var. En smyghit.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Fy fan hoppas detta kan leverera!

Om jag hade fått välja 1 IP att göra ett högintensivt FPS av så hade det varit 40k.

Medlem

Det kanske blir något bra av det här trotts allt, snyggt var det i alla fall men det säger ju inte så mycket.

Medlem

Älskar WH40K universumet så jag hoppas verkligen på detta. De nämnde Genestealers och kulter, det låter riktigt nice, hoppas man stöter på lite häftiga mutanter som Beastmen och kanske tom en Fallen Angel space marine som boss eller ally, hade varit grymt. Är en riktigt WH40K nörd och detta ser riktigt coolt ut så håller tummarna

Medlem

Ser coolt ut ju. Detta får man följa!

Gnällkuk

Jag ställer mig lätt tveksam om jag ska vara ärlig. Det ser snyggt ut, lite för snyggt ut. De olika platserna man får se är väldigt detaljerade, vilket i sig inte är något negativt. Däremot talar det för att det finns få, men snygga banor. Det ser inte speciellt öppet ut vilket väl får antas är för att last-gen ska hinna ladda banorna ordentligt.

Utöver det, herregud... jag hoppas verkligen att de gör något åt gun models, när han använder lmg så tar den upp typ 40% av skärmytan och det går knappt att se något. Liknande med andra vapen också, du har vapnet som tar upp typ 40% och sedan muzzle flashes som gör att du knappt ser vad som händer framför vapnet.

Det verkar också som man gör stor poäng av vad jag får anta är någon slags hub där du möter npcs för att sälja/köpa uppgradera och få missions, inget fel i det men tankar får mig direkt att tänka på Anthem.

Nu är det ju lite mer än en månad kvar så jag hoppas vi får se med av spelet för att få en bättre uppfattning, men just nu känns det lite som att det är ett extermt snyggt skal, men det kanske å andra sidan inte spelar jättestor roll när det är ett sp-spel som inte är liveservice(?).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser ut som att de lagt mest krut på omgivningarna och ljuset, eller så är det för att det är inbakat i motorn (unreal engine 4?) som gör att det ser så snyggt ut. Animationer och modeller däremot höll inte alls samma mått.

1
Skriv svar