Skräckrollspelet Chernobylite ska släppas i sommar

Robot
Skräckrollspelet Chernobylite ska släppas i sommar

Lite Chernobyl, lite sci-fi, lite team-building och en hel del skräck.

#Chernobylite, #The-farm-51


Inaktiv

Wow hade ingen aning om managementdelen i detta spel men intresset gick upp ganska rejält. Sen att det verkar vara en härlig mix av STALKER, Metro och lite Tarkov bäddar för potential. Detta blir definitivt ett köp!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Wow hade ingen aning om managementdelen i detta spel men intresset gick upp ganska rejält. Sen att det verkar vara en härlig mix av STALKER, Metro och lite Tarkov bäddar för potential. Detta blir definitivt ett köp!

Blev också förvånad när jag läste nyheten! Trodde det var ett typiskt ”gå runt i en läskig miljö och möt en jump scare lite då och då”-spel. Så blev helt klart lite nyfiken nu!

Inaktiv
Skrivet av Thane:

Blev också förvånad när jag läste nyheten! Trodde det var ett typiskt ”gå runt i en läskig miljö och möt en jump scare lite då och då”-spel. Så blev helt klart lite nyfiken nu!

Exakt! Det var bilden jag fick efter tidiga trailers/teasers men det verkar ju ha betydligt mer djup och mekanik vilket ser spännande ut.

Medlem

Jag vet inte, får känslan av att det är en fasad och egentligen rätt B.

Medlem

Känns som STALKER fan-fiction... Kom på något eget tufft istället för att lägga massa tid på att härma dåligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ju fler spel som utspelar sig i Chernobyl, ju bättre! Jag välkomnar dem alla!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Gnällkuk

Såg faktiskt riktigt intressant ut, så pass intressant att det blev ett köp! Får se om jag kan hålla mig från att spela det...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vill inte ha mutanter för vi har x hundratals titlar som man dödar mutanter i och för att detta såg mer realistiskt ut

1
Skriv svar