Du kan gambla bort bilen i Test Drive Unlimited: Solar Crown

Robot
Du kan gambla bort bilen i Test Drive Unlimited: Solar Crown

Lyxliv när bilspelsserien vaknar till liv igen.

#solar-crown, #test-drive-unlimited


Medlem

😅

Gnällkuk

Jaha...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det kommer förmodligen inte vara så den här gången heller men jag skulle vilja se ett racingspel där man får börja från botten med typ en rostig Golf från 92 som man får tävla med och uppgradera och till slut ha råd att köpa en bättre bil och börja tävla mot svårare motståndare för att till sist ha råd med någon superbil.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Grymt! Gillar stilen dom kör på. Hade kul med de förra test drive spelen. Ser fram emot detta

Medlem

Kommer fortsätta vara superskeptisk tills vi får se faktisk gameplay eller iaf hur det kommer se ut ingame.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Haha najs! "I only race for pinks"

Medlem

Men ge oss motorcyklar också, snäääälllllaaaaa! Det enda jag gjorde i ettan var att köra MC. Tvåan rörde jag aldrig.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Jag ångrar köpet av de två förra otroligt mycket!


signatur

autograph

Medlem

Gambling i spel gör mig hård.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar