Spana in Dimitrescus slott i den senaste Resident Evil Village-trailern

Robot
Spana in Dimitrescus slott i den senaste Resident Evil Village-trailern

Och ytterligare ett tidsbegränsat Playstation-demo släpps ikväll.

#Capcom, #Resident-evil-village


Medlem

Jag tyckte tiden med 30 min var lite väl snål. Har redan förbokat så jag kan nog gott vänta.

Medlem

Varför förstöra alla trailers med populärmusik nu för tiden....

Skribent
Skrivet av Lepr:

Varför förstöra alla trailers med populärmusik nu för tiden....

Ja, det var ett jäkligt märkligt låtval. Kändes helt malplacerat.

Redaktör
Ponny

Tidsbegränsade demon i all ära, men att tidsbegränsa på TVÅ sätt gör mig bara dubbelt stressad.


signatur

En Bamseponny av folket

eld
Medlem
Skrivet av Lepr:

Varför förstöra alla trailers med populärmusik nu för tiden....

Alla bästa trailers har haft populärmusik, fite me!

Medlem

Har aldrig hört låten.

Längtar till att få spela spelet när det kommer ut, skippar demot.

Medlem

Är på fartyget i Biohazard och är helt exalterad.
Längtar som skjutsingen till "Village"!


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Förbannat. Jag kunde inte hålla mig 😭 skit bra demo med bra action. Säljaren känner tydligen säljaren I re4 haha 😂

Medlem

Börjar kännas överdrivet många demos, vad är de uppe i nu, 3st olika demos? Räcker väl med en...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Börjar kännas överdrivet många demos, vad är de uppe i nu, 3st olika demos? Räcker väl med en...

Handlar om att skapa HYPE. Personligen tycker jag det är rätt trevligt med dessa demos. Jag gillar också att de är tidsbegränsade för det skapar en puls, precis en sådan som RE-serien varit så framgångsrika med att skapa tidigare.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Kris:

Handlar om att skapa HYPE. Personligen tycker jag det är rätt trevligt med dessa demos. Jag gillar också att de är tidsbegränsade för det skapar en puls, precis en sådan som RE-serien varit så framgångsrika med att skapa tidigare.

Det är inget jag förstår, räcker väl med trailers för hype som alla andra spel. Det tar väl utvecklartid att skapa demos som många devs klagat på med all rätt. Är väl bättre de putsar upp spelet och städar bort buggar etc inför lanseringen så man får en bra day1 patch.

Har förbokat/beställt spelet redan, ja utan att rört en enda demo.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Det är inget jag förstår, räcker väl med trailers för hype som alla andra spel. Det tar väl utvecklartid att skapa demos som många devs klagat på med all rätt. Är väl bättre de putsar upp spelet och städar bort buggar etc inför lanseringen så man får en bra day1 patch.

Har förbokat/beställt spelet redan, ja utan att rört en enda demo.

Om du går på restaurang och får en appretif/förrätt innan huvudrätten då finns det en möjlighet att huvudrätten smakar bättre. Samma sak med demos i RE Village.

Angående buggar får vi ta för vanan att alla stora spel inte är fulländade när de släpps utan här räknar man med att putsa till spelet med 1:a dags patch osv. Det har blivit mer eller mindre en standard. Sedan om det är rätt eller fel är en annan fråga.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

https://gamerant.com/resident-evil-village-xbox-game-pass-son...

Alltså. Seriöst. Jag skulle nog ändå inte spela det. Horror.

1
Skriv svar