"Lysande sommarlovsspelet" Dragon Quest Builders 2 till Xbox – och Game Pass!

Robot
"Lysande sommarlovsspelet" Dragon Quest Builders 2 till Xbox – och Game Pass!
Medlem

Kommer även till PC game pass, enligt internet

Medlem

Det spelet tyckte jag väldigt mycket om, roligt.

Medlem

Det påminner väldigt mycket om Portal Knights.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ozbaab:

Kommer även till PC game pass, enligt internet

Japp, och är Play Anywhere dessutom. Kommer också till molnet!


signatur

Jump in.

Medlem

Bra spel!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Dex
Medlem

Är det jag som är lite förvirrrad här? Dragon Quest Builders 2 finns väl redan till PS? Är lite rörigt med alla Dragon Quest spelen, men är rätt säker på att jag har sett detta på Playstation Store.

Medlem
Skrivet av Dex:

Är det jag som är lite förvirrrad här? Dragon Quest Builders 2 finns väl redan till PS? Är lite rörigt med alla Dragon Quest spelen, men är rätt säker på att jag har sett detta på Playstation Store.

Med tanke på att artikeln länkar till PS4 trailern av spelet så stämmer det nog.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dex:

Är det jag som är lite förvirrrad här? Dragon Quest Builders 2 finns väl redan till PS? Är lite rörigt med alla Dragon Quest spelen, men är rätt säker på att jag har sett detta på Playstation Store.

Vad är du förvirrad över? Nyheten handlar om att det kommer till Xbox och Xbox Game Pass. I artikeln står det att det redan finns till andra plattformar?


signatur

Jump in.

Dex
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Vad är du förvirrad över? Nyheten handlar om att det kommer till Xbox och Xbox Game Pass. I artikeln står det att det redan finns till andra plattformar?

Ah tyckte att jag läste i artikeln att det stod att det äntligen kommer till konsol. My bad

Man ska inte kommentera artiklar innan man har fått sitt kaffe på morgonen!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dex:

Ah tyckte att jag läste i artikeln att det stod att det äntligen kommer till konsol. My bad

Man ska inte kommentera artiklar innan man har fått sitt kaffe på morgonen!

Haha, då förstår jag


signatur

Jump in.

1
Skriv svar