Insomniac-folk: Ratchet & Clank Rift Apart är "det snyggaste spelet någonsin"

Robot
Insomniac-folk: Ratchet & Clank Rift Apart är "det snyggaste spelet någonsin"
Medlem

Det förvånar mig inte om så skulle vara fallet. Jag spelar för tillfället om PS4-spelet, och även det är ju hutlöst snyggt.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Det ser väldigt snyggt ut.

Medlem

Ser väldigt bra ut av vad jag har sett, förstår att dom är stolta.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skribent

Frågan är om man verkligen kommer spela det i maximal upplösning? Har jag inte helt fel finns ju möjligheten med 60 fps och 2560x1440p eller 30 fps i 4K och raytracing.

Medlem

Är ju ett av de första AAA spelen denna generation så det räcker ju med att slå den förra generationen. Med det sagt, det ser alldeles galet rent, lent och krispigt ut. Kan mycket väl hålla förstaplatsen ett bra tag.

Sen är det ju en annan grafikstil så svårt att jämföra framöver.

Medlem

Galet snyggt, och mest troligt sjukt skoj. Det är ju för sjutton lika snyggt, om inte snyggare, som filmen som kom för några år sedan!

Medlem

Insomniac vet hur man gör snygg grafik helt klart.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förutspår att vi når fotorealism, på stillbildsnivå i actionspel och liknande som kräver mer (inkl. open-world), en eller två generationer efter denna. Animationer och liknande kanske två till tre generationer senare. Håller tummarna för att man får hänga med och se hur markanden förändras.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vad jag har sett ser spelet helt otroligt snyggt ut så skulle inte bli förvånad. Vi är nära dagen då spel kan se ut som en Pixar film.

Medlem

Alltså visst det är ju deras åsikt och så kan ju fallet vara. Men att något spel är "snyggast" i världen är ju en aningen tveksamt att man lyckas kora liksom. Jag tycker spelet ser väldigt bra ut men tycker karaktärerna inte har speciellt snygg design till exempel. För mig tilltalar ju Demon Souls mycket mer rent estetiskt även om det på en teknisk nivå kanske är svagare.

Jag tycker ju personligen att tex Ori and the blind forest eller Hades är snyggare än Ratchet and clank (ps4). Har jag fel? Går det att jämföra? Kanske inte. Tar sådana här uttalanden med en grävskopa salt

Medlem
Skrivet av Querth:

Alltså visst det är ju deras åsikt och så kan ju fallet vara. Men att något spel är "snyggast" i världen är ju en aningen tveksamt att man lyckas kora liksom. Jag tycker spelet ser väldigt bra ut men tycker karaktärerna inte har speciellt snygg design till exempel. För mig tilltalar ju Demon Souls mycket mer rent estetiskt även om det på en teknisk nivå kanske är svagare.

Jag tycker ju personligen att tex Ori and the blind forest eller Hades är snyggare än Ratchet and clank (ps4). Har jag fel? Går det att jämföra? Kanske inte. Tar sådana här uttalanden med en grävskopa salt

Du har helt rätt, det är ju helt subjektivt huruvida ett spel är ”snyggast”, rent estetiskt är det ju en smaksak. I detta fall menar de tekniskt om jag inte missar nåt. Själv tycker jag detta ser helt otroligt imponerande ut även om jag inte är helt såld på estetiken, det är ett dag ett köp för mig ändå då det ser jäkligt kul ut. Det finaste spelet jag vet är Pikmin 3, herregud vad snyggt det är.

Inaktiv

Onekligen snyggt. Sen laddningarna mellan världarna är grymt imponernade med. Hoppas det är roligt att spela med

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Men... jag har inget PS5

Medlem

Är mer hypad för Returnal än detta spel. Ratchet and Clank är ju bra spel men det känns samtidigt lite barnsligt. Och att Returnal vänder sig till en vuxnare publik.

Medlem

Ser väldigt fint ut men jag hoppas ju innerligt att det är roligare än ps4-spelet för det pinade jag mig nästan igenom.

Skribent
Skrivet av Ronzem:

Ser verkligen fram emot detta. Men... jag har inget PS5

44 dagar kvar till release! Allt kan hända!

Bara hänga i #4126868 för att se när det släpps nya lotterier eller om en annan snäll FZ-medlem vinner och skänker en kod till dig.

Medlem

Han måste ha missat att metro exodus enhanced edition släpps 6e maj.

Medlem

De har säkerligen rätt. Trailern de släppte häromdagen har smått vält internet den saken är säker. Till och med inom branschen så har man tappat hakan verkar det som haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är mer hypad för Returnal än detta spel. Ratchet and Clank är ju bra spel men det känns samtidigt lite barnsligt. Och att Returnal vänder sig till en vuxnare publik.

Hur menar du och hur gammal är du? Är intresserad och inte otrevlig.🙂

KoP
Medlem

Gillar verkligen inte den grafiska stilen i spelet, personligen ser det lite för barnsligt ut för min smak (har överlag svårt för datoranimerad film ifrån Pixar m.m.) så jag tycker absolut inte att det ser speciellt snyggt ut. ╮(╯_╰)╭

Medlem

Och jag som trodde att The Curse of Monkey Island från 1997 var världens snyggaste spel.

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Och jag som trodde att The Curse of Monkey Island från 1997 var världens snyggaste spel.

There's a new king (lombax) in town.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Gen
Medlem

Ni som har PS5, lira Ratchet & Clank (2016) nu när det flyter härliga 60fps.

Ser verkligen fram emot Rift Apart.

Medlem

Trevligt med snygg grafik men jag tycker ändå att fokus alltid ska vara på roligaste / intressantaste spelet någonsin snarare än snyggaste spelet.

Avstängd

Om bara Cyberpunk var sådär detaljerat. Ser sanslöst ut ärligt talat.

Medlem

Årets spel, årets första givna köp till fullpris.

1
Skriv svar