Snabbkollen – Singleplayer eller multiplayer?

RmK
Medlem
Skrivet av IMSG:

Multiplayer helt klart. Blir en social grej samt hålla kontakt med polarna som man annars inte träffar så ofta längre pga livet.

Håller med om detta till 100%. Jag spelar alltid helst multiplayer spel men endast om någon jag kan spela med är online, annars blir det oftast ett singleplayer spel istället.

Medlem

Jag föredrar singleplayerspel eftersom man kan spela precis hur/när man vill utan att behöva vänta på någon eller så.

Medlem

Jag är en solo-spelare, men helst i multiplayer hur nu det låter, jag joinar endast guilds om det är nåt som verkligen krävs, raidar inte, är knappt med i pugs. Ta Wow som exempel, jag levlar upp en karaktär till max lvl genom att köra story line osv, sen när jag dingar så startar jag en ny karaktär. Samma sak med Star Trek Online.

Medlem

Mest singleplayer.
Förr var det mycket multiplayer men multiplayer är inte lika kul nu för tiden. Mp spelen är sämre.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Sen WoW släpptes har jag haft svårt att sätta mig med singleplayer.
Det enda jag spelat singleplayer nämnvärt sen dess är Shadowrun som jag spelade igenom, Witcher 1 som jag kom 1/3 ungefär och Black Mesa där jag har Xen kvar.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Spela mycke multiplayer när jag va yngre, men nu är det bara singleplayer spel som körs.


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Spelar nästan uteslutande på egen hand. Enda undantaget är när man spelar PES med polarna i soffan.

12
Skriv svar