Ny Cyberpunk 2077-hotfix gör spelet stabilare

Medlem
Skrivet av Novdid:

Absolut. Det du beskriver är att spelet inte klarar av att strömma in resurser i tid. Flytta installationen till en SSD så löser den biten sig, det kan jag nästan lova.

Tack. Kanske där allt gnäll kommer ifrån, inklusive ifrån mig själv. Mycket av buggarna kommer nog ifrån att spelet hamnar i efterkälken från en HDD.

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Var skrev jag att spelet inte har några fel?

Däremot är jag inte så kräsen som gruppen gamers verkar vara, men jag tror dock att det är en effekt av att de som gnäller mest, också hörs mest. Jag är fullt medveten om de problem som spelet dras med, men jag hävdar nog ändå att faktum kvarstår; folk gillar att gnälla.

Kräsen är en sak. Men om man betalar för ett spel så förväntar man sig att det är färdigt. Det var/är inte Cyberpunk.

Tror majoriteten kan hålla med om att vid release var det helt trasigt. Närmaste ospelbart.

Gnälla ja det gillar folk. Ibland är det befogat. I detta fallet är det befogat.

Betalar man för ett spel så bör det vara i såpass skick att det går att spela. Vi skulle inte godkänna att en pizzeria säljer halvfärdiga pizzor. Eller köpa en bil som saknar motorhuv och vindruta.

Medlem
Skrivet av matt76:

De har dock inte gått vidare till ett nytt "projekt", då källan (CDPR telefonkonferens) nämner att 60% arbetar med "new content", vilket innefattar kommande DLC till CP2077 etc.

Dubbelkollade, my bad, tack för rättningen!


signatur

Ordo Ab Chao

12
Skriv svar