Kolla in Wreckfest på Playstation 5

Robot
Kolla in Wreckfest på Playstation 5

4K-upplöst vansinnesracing i 60 fps – mumma! Eller... memma.

#wreckfest


NuZ
Testpilot

Amazing spel men vi är lite bortskämda nu med gratis patcher så lite sådär att betala 400kr?! För lite ögongodis?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Nice, då kanske man ska köpa sig ett ps5 eller? Just det finns inte...

Medlem

Att det står första juni i trailern är lite udda då det ska ingå med PS Plus nästa vecka?

https://blog.playstation.com/2021/04/28/playstation-plus-game...

NuZ
Testpilot
Skrivet av Margy:

Att det står första juni i trailern är lite udda då det ska ingå med PS Plus nästa vecka?

https://blog.playstation.com/2021/04/28/playstation-plus-game...

Så alltså om man inte plockar versionen nu i ps+ så behöver man betala? Skysst men rörigt att finnarna då prissätter uppdateringen?!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Så alltså om man inte plockar versionen nu i ps+ så behöver man betala? Skysst men rörigt att finnarna då prissätter uppdateringen?!

Ingår uppdateringen i PS plus versionen? I FF7 Remake ingår inte PS5 uppgraderingen nämligen.

NuZ
Testpilot
Skrivet av BooliBoo:

Ingår uppdateringen i PS plus versionen? I FF7 Remake ingår inte PS5 uppgraderingen nämligen.

Står ju PS5 på Sonybloggen som jag tolkar det. Jag plockar alltid hem genom appen så du kan lägga till i ditt bibliotek utan att ha en PS5 än


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Amazing spel men vi är lite bortskämda nu med gratis patcher så lite sådär att betala 400kr?! För lite ögongodis?

Det är ju i stort sett bara PS5 spel som du behöver betala för patcher som borde vara gratis och som är på andra kända märken eller system...

Medlem

Det är den uppgraderade PS5 versionen av Wreckfest som alla PS Plus medlemmar får tillgång till, utan extra kostnad, och den görs tillgänglig en månad innan den officiellt släpps till övriga (ex https://www.gamespot.com/articles/wreckfest-on-ps5-is-ps-plus... .


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Ser ut som ett bilspel

NuZ
Testpilot
Skrivet av onliner72:

Det är ju i stort sett bara PS5 spel som du behöver betala för patcher som borde vara gratis och som är på andra kända märken eller system...

Njae är väl olika. Dock så har väl MS gjort en ”grejj” av att ge gratis på de flesta spel vad jag vet. Men flera multiplat spel har ju uppgraderats gratis iaf på alla konsoler


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Ingår uppdateringen i PS plus versionen? I FF7 Remake ingår inte PS5 uppgraderingen nämligen.

Jag tror bara det är PS5 versionen som är gratis i maj. Vill du ha det till PS4 får du nog köpa det.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Haha, memma.. ♥️🇫🇮

Redaktör
Skrivet av alex_ceci:

Haha, memma.. ♥️🇫🇮

Jag lärde mig det nyligen. Min grabbs klasskompis har Finlandsbördiga föräldrar, han fick smaka memma där, och gillade! Så vi köpte hem det i påskas och åt enligt konstens alla regler. Smakade rågbröd med socker och grädde. Min gammelfarmor har ursprung i Karelen, men det där var ingen smak för mig.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag lärde mig det nyligen. Min grabbs klasskompis har Finlandsbördiga föräldrar, han fick smaka memma där, och gillade! Så vi köpte hem det i påskas och åt enligt konstens alla regler. Smakade rågbröd med socker och grädde. Min gammelfarmor har ursprung i Karelen, men det där var ingen smak för mig.

Förvånad över att din grabb gillade det. Och imponerad av att ni satsade så pass i påskas. Min tjej är finsk och inte ens hon gillar memma! Det gör inte jag heller, utifall att det inte framgick. Ser ut som fantastiskt krämig brownie liksom, men smakar inte alls så. 😟

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag lärde mig det nyligen. Min grabbs klasskompis har Finlandsbördiga föräldrar, han fick smaka memma där, och gillade! Så vi köpte hem det i påskas och åt enligt konstens alla regler. Smakade rågbröd med socker och grädde. Min gammelfarmor har ursprung i Karelen, men det där var ingen smak för mig.

Skrivet av alex_ceci:

Förvånad över att din grabb gillade det. Och imponerad av att ni satsade så pass i påskas. Min tjej är finsk och inte ens hon gillar memma! Det gör inte jag heller, utifall att det inte framgick. Ser ut som fantastiskt krämig brownie liksom, men smakar inte alls så. 😟

Hur kan man INTE gilla memma? Det är ju den godaste desserten som finns! Härlig smak med kaffegrädde och strösöcker på.

Mmmm memma!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hur kan man INTE gilla memma? Det är ju den godaste desserten som finns! Härlig smak med kaffegrädde och strösöcker på.

Mmmm memma!

Memma är mumma.
Kan äta det med bara mjölk tom som kräm. Oj vad gott.
Ingen jag känner håller med mig


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hur kan man INTE gilla memma? Det är ju den godaste desserten som finns! Härlig smak med kaffegrädde och strösöcker på.

Mmmm memma!

Haha kanske ska ge det en chans igen nån påsk då..

1
Skriv svar