Fortfarande inte fattat vad Returnal går ut på? Låt utvecklarna förklara under en halvtimmes gameplay

Robot
Fortfarande inte fattat vad Returnal går ut på? Låt utvecklarna förklara under en halvtimmes gameplay

Spoiler: du skjuter saker som ibland är på nya ställen.

#returnal


Medlem

Verkar som ett bra spel och betydligt intressantare än Ratchet och clank som PS folket hypar
Men jag antar att det här inte faller stora massan i smaken på samma sätt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Miljöerna och spelarens rörelsemönstren samt striderna gav mig vibbar från Mass Effect Andromeda. Medans konceptet med timeloop och tentakelaliens får mig helt klart att tänka på filmen Edge of Tomorrow.

Spelet såg intressant ut så blev lite sugen

Medlem
Skrivet av Molotov:

Verkar som ett bra spel och betydligt intressantare än Ratchet och clank som PS folket hypar
Men jag antar att det här inte faller stora massan i smaken på samma sätt.

o.O

Medlem

Ja blev intresserad. Problemet nu är ju att man behöver en PS5:a 🤪


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Verkar som ett bra spel och betydligt intressantare än Ratchet och clank som PS folket hypar
Men jag antar att det här inte faller stora massan i smaken på samma sätt.

Ett nytt spel med nischat gameplay från en smal och för många anonym studio, kontra ett nytt spel i en väldigt etablerad och uppskattad serie som sålt i många miljoner.

Är det konstigt att hypen diffar något?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Acherryify:

Miljöerna och spelarens rörelsemönstren samt striderna gav mig vibbar från Mass Effect Andromeda. Medans konceptet med timeloop och tentakelaliens får mig helt klart att tänka på filmen Edge of Tomorrow.

Spelet såg intressant ut så blev lite sugen

Det är så det känns att spela, faktiskt.

Saknar dubbelhopp och combos. Tempot är något för lågt efter 50 timmar Doom Eternal nyligen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ett nytt spel med nischat gameplay från en smal och för många anonym studio, kontra ett nytt spel i en väldigt etablerad och uppskattad serie som sålt i många miljoner.

Är det konstigt att hypen diffar något?

Nej det är det nog inte


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar